01-10-2018, 09:50 AM
Mõõda siis otse geneka + otsalt ja mass samast, geneka korpuselt.
Kuigi ma olen jälginud 211 laadimise pinget, ma ei tea täpselt millise mooduli oma 211 kellaplokk kuvab aga kui elektriline soojendus on järgi siis on see enamasti alla 14v hiljem 14, 2-14,4 Käivitusega probleeme pole.
Diislil on külmalt väga oluline võimalikult kõrge pöörete arv käivitamisel.
Tuleb mõõta kas käivitamisel ei kao kuhugi osa pingest.
Kui õieti mäletan, siis lubatud 0,4v plus poolelt ja 0,2 massi poolelt..
Mul kadus kunagi passatil 2,4v ja see keris siis ikka väga laisalt.
Kuigi ma olen jälginud 211 laadimise pinget, ma ei tea täpselt millise mooduli oma 211 kellaplokk kuvab aga kui elektriline soojendus on järgi siis on see enamasti alla 14v hiljem 14, 2-14,4 Käivitusega probleeme pole.
Diislil on külmalt väga oluline võimalikult kõrge pöörete arv käivitamisel.
Tuleb mõõta kas käivitamisel ei kao kuhugi osa pingest.
Kui õieti mäletan, siis lubatud 0,4v plus poolelt ja 0,2 massi poolelt..
Mul kadus kunagi passatil 2,4v ja see keris siis ikka väga laisalt.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
If you want to make God laugh, tell him your future plans