12-06-2016, 01:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-06-2016, 01:14 PM ja muutjaks oli Marksus.)
Esiteks mainin segaduse vältimiseks ära, et kasutaja "Marxy" on ka minu oma, ei teadnud et mul siin juba varasemalt kasutaja olemas oli, aga jätkan sama kasutaja alt kust tegin esimese postituse.
Müüja oli natuke sketchy küll, auto pole tema nimel ja ega ta palju ei teadnud sellest. Ütlesin talle ka, et tahaks kontrolli minna järgmisel nädalal, kuna ise selle mudeliga sõber pole ja vigu leida ei oska. Selle peale ta ütles, et ta juba teab mis silber ütleb ja et see auto on pask. Leppisime siiski kokku, et käime ikka ära ja ma loomulikust kulumisest ja kriipsudest suurt numbrit ei tee, 10a vana auto siiski, et minu jaoks on oluline et kast, vedrustus ja mootor korras oleks. Mingid pirnikesed ja asjad- no loomulikult, need pole müügiargumendid. Tundus et on sellega päri.
Kohe alguses kui küsisin, et miks turu odavaim on, siis ütles midagi selles stiilis, et sellise mootori, nelikveoga ja õhkvedrustusega autot pigem peljatakse, aga ta tahab ruttu lahti saada.
Kõige rohkem on kahju sellest, et unustasin VIN koodi üles kirjutada.
Noh ma ütlen, näha on et auto on 10 aastat vana, samas salong oli päris ilus. Ausa jutu korral ma ei pelga, natuke paneb kahtlema ainult see, et ta mulle VIN koodi ei ole tahtnud saata juba teise küsimise peale ja miks neid kellasid vahetatud on. Aga jällegi, olgu seal ka tegelik sõit 300k, siis kui suurem osa tehnikast korras on, siis miks mitte katsetada. Kui müüja käest VIN välja tuleb ja mnt lehelt mingeid koletuid asju ei leia, siis lasen üle vaadata, enne VIN koodi on liiga kahtlane ja ei hakka aega raiskama.
Lisaks üks huvitav asi mis just meelde tuli- käetoe sisse oli üks varasematest omanikest ruupori mikrofoni toonud. Tegi mingit sireeni moodi häält ja sai teisi sõimata ka läbi ruupori.
Müüja oli natuke sketchy küll, auto pole tema nimel ja ega ta palju ei teadnud sellest. Ütlesin talle ka, et tahaks kontrolli minna järgmisel nädalal, kuna ise selle mudeliga sõber pole ja vigu leida ei oska. Selle peale ta ütles, et ta juba teab mis silber ütleb ja et see auto on pask. Leppisime siiski kokku, et käime ikka ära ja ma loomulikust kulumisest ja kriipsudest suurt numbrit ei tee, 10a vana auto siiski, et minu jaoks on oluline et kast, vedrustus ja mootor korras oleks. Mingid pirnikesed ja asjad- no loomulikult, need pole müügiargumendid. Tundus et on sellega päri.
Kohe alguses kui küsisin, et miks turu odavaim on, siis ütles midagi selles stiilis, et sellise mootori, nelikveoga ja õhkvedrustusega autot pigem peljatakse, aga ta tahab ruttu lahti saada.
Kõige rohkem on kahju sellest, et unustasin VIN koodi üles kirjutada.
Noh ma ütlen, näha on et auto on 10 aastat vana, samas salong oli päris ilus. Ausa jutu korral ma ei pelga, natuke paneb kahtlema ainult see, et ta mulle VIN koodi ei ole tahtnud saata juba teise küsimise peale ja miks neid kellasid vahetatud on. Aga jällegi, olgu seal ka tegelik sõit 300k, siis kui suurem osa tehnikast korras on, siis miks mitte katsetada. Kui müüja käest VIN välja tuleb ja mnt lehelt mingeid koletuid asju ei leia, siis lasen üle vaadata, enne VIN koodi on liiga kahtlane ja ei hakka aega raiskama.
Lisaks üks huvitav asi mis just meelde tuli- käetoe sisse oli üks varasematest omanikest ruupori mikrofoni toonud. Tegi mingit sireeni moodi häält ja sai teisi sõimata ka läbi ruupori.