11-06-2016, 08:41 PM
http://www.auto24.ee/used/2254449
Käisin punast vaatamas. Streetrace foorumis üks mainis, et keegi siit käis ka vaatamas ja oli vigu leidnud.
Igatahes, muljeid kah mõned asjad hakkasid silma:
*Esimesed pidurikettad olid veidralt kulunud, sõrmega väljast sisse tõmmates olid vaod sees, tagumised olid paremad, aga mitte head. Pidurdades tunda ei andnud. Ketaste ja klotside vahetusel on vaja ilmselt arvuti abi, et pidurisadulaid kontrollida? Kuskilt jäi kõrva et tuleb midagi seadistada.
*Vedrustuse kohta andis veateadet "Visit Workshop". Nuppe näppides näitas režiime armatuuril, aga tagumine ots väga ei paistnud tõusvat, langetades sahises eest otsast. Sõit tundus ka Laagna tee kohta natuke jäik ja rada otsiv, ootasin et õhkvedrustusega on parem. Küsisin et kas mingi sport asend peal vms, aga müüja arvas, et 18 tolli rehvid madala profiiliga. Täpsemalt sellesse ei süvenenud, ise defekteerida niikuinii ei oska.
*SBC kohta ei tea rohkem kui et pidurid töötasid ja HOLD funktsioon oli ka olemas.
*Mootor tegi kõrva järgi normaalset häält, õline ja märg ei olnud. Edasi astus mehiselt.
*Nelikveo korrasolekut ei osanud kontrollida, aga viga ei andnud.
*Kellablokki olevat vahetatud, seal oli LS 130 000, ise ütles et peaks 200 ringis olema, loodan et tegeliku leiab kuskilt mujalt üles. (Volvodel on vist kuskil uksemoodulis koopia läbisõidus vms)
*Käigukast kolkse ei teinud, rohkem ei tea, loodan et silberi mehed katsetavad ise seda.
Muud asjad olid sellised pudinad, kõrvalistuja sirmi kohal ei põlenud tuli, parempoolne peegel ei klappinud ennast kokku, üks tulepesuri kate oli natuke tölla-mölla, küljelaiendite ja stangede nurkadest oli värv maas ja ees stangel oli väike pragu, lisapiduri tuli oli natuke tihendist lahti ja pragu oli sees, aga tuli põles.
Ühesõnaga, tundus enam-vähem, salong oli viisakas, aga natuke muretsen vedrustuse pärast, sest natuke jäik oli ikkagi. Panen silberisse aja ja lasen neil üle vaadata. Muidu tundus loomulik kulumine.
Kas silberis kontrolliga vaadatakse tüüpvead ja veakoodid ja kõik värgid ära?
Margus.
Käisin punast vaatamas. Streetrace foorumis üks mainis, et keegi siit käis ka vaatamas ja oli vigu leidnud.
Igatahes, muljeid kah mõned asjad hakkasid silma:
*Esimesed pidurikettad olid veidralt kulunud, sõrmega väljast sisse tõmmates olid vaod sees, tagumised olid paremad, aga mitte head. Pidurdades tunda ei andnud. Ketaste ja klotside vahetusel on vaja ilmselt arvuti abi, et pidurisadulaid kontrollida? Kuskilt jäi kõrva et tuleb midagi seadistada.
*Vedrustuse kohta andis veateadet "Visit Workshop". Nuppe näppides näitas režiime armatuuril, aga tagumine ots väga ei paistnud tõusvat, langetades sahises eest otsast. Sõit tundus ka Laagna tee kohta natuke jäik ja rada otsiv, ootasin et õhkvedrustusega on parem. Küsisin et kas mingi sport asend peal vms, aga müüja arvas, et 18 tolli rehvid madala profiiliga. Täpsemalt sellesse ei süvenenud, ise defekteerida niikuinii ei oska.
*SBC kohta ei tea rohkem kui et pidurid töötasid ja HOLD funktsioon oli ka olemas.
*Mootor tegi kõrva järgi normaalset häält, õline ja märg ei olnud. Edasi astus mehiselt.
*Nelikveo korrasolekut ei osanud kontrollida, aga viga ei andnud.
*Kellablokki olevat vahetatud, seal oli LS 130 000, ise ütles et peaks 200 ringis olema, loodan et tegeliku leiab kuskilt mujalt üles. (Volvodel on vist kuskil uksemoodulis koopia läbisõidus vms)
*Käigukast kolkse ei teinud, rohkem ei tea, loodan et silberi mehed katsetavad ise seda.
Muud asjad olid sellised pudinad, kõrvalistuja sirmi kohal ei põlenud tuli, parempoolne peegel ei klappinud ennast kokku, üks tulepesuri kate oli natuke tölla-mölla, küljelaiendite ja stangede nurkadest oli värv maas ja ees stangel oli väike pragu, lisapiduri tuli oli natuke tihendist lahti ja pragu oli sees, aga tuli põles.
Ühesõnaga, tundus enam-vähem, salong oli viisakas, aga natuke muretsen vedrustuse pärast, sest natuke jäik oli ikkagi. Panen silberisse aja ja lasen neil üle vaadata. Muidu tundus loomulik kulumine.
Kas silberis kontrolliga vaadatakse tüüpvead ja veakoodid ja kõik värgid ära?
Margus.