18-12-2015, 12:21 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-12-2015, 12:35 AM ja muutjaks oli Joel..)
Mul on kaks MB linnavillist peres, nagu signatuuris märgitud. Kaaluvahe on neil ca 500kg, aga GLK peal on see diisel küll päris reibas. ML'ist ümber istudes küll tahaks vahepeal jalaga hoogu juurde lükata, aga see on ootuspärane. CDI hääl on diisli kohta üsna sümpaatne. Käru jaksab GLK väga kenasti vedada. Ma ei ole diisel-ML'iga sõitnud, aga ma ei näe põhjust, miks see ei võiks hea olla. Eeldusel, et diisel iseenesest vastukarva ei käi. Enne MBsid oli mh 165kW Touareg, see oli ikka üsna traktor W164ga võrreldes.
W164 kohmakusele vaidleks natuke vastu. Eks see ole subjektiivne, aga vähemalt AMG versioonis on ta üsna reibas (ses mõttes, et ikka omasuguste või S-klassi/7-seeriaga võrreldes). Kere poolest on ta väga parajalt kõrge, et näeb hästi välja ja lapsi-kotte-jms on hea sisse-välja laadida. Kitsas parklas saab tänu kõrgusele ennast üsna kitsast uksevahest sisse-välja libistada. Pöörderaadius on ka väike ja airmatic triigib teed siledaks. Minu arvates W164 ML suurim mure on välimus - osad plangumad versioonid näevad ikka üsna ludukõrvad välja. Eriti mingid beezhid-tumepunased vanaema isendid. Aga eks see ole maitse asi juba.
W164 kohmakusele vaidleks natuke vastu. Eks see ole subjektiivne, aga vähemalt AMG versioonis on ta üsna reibas (ses mõttes, et ikka omasuguste või S-klassi/7-seeriaga võrreldes). Kere poolest on ta väga parajalt kõrge, et näeb hästi välja ja lapsi-kotte-jms on hea sisse-välja laadida. Kitsas parklas saab tänu kõrgusele ennast üsna kitsast uksevahest sisse-välja libistada. Pöörderaadius on ka väike ja airmatic triigib teed siledaks. Minu arvates W164 ML suurim mure on välimus - osad plangumad versioonid näevad ikka üsna ludukõrvad välja. Eriti mingid beezhid-tumepunased vanaema isendid. Aga eks see ole maitse asi juba.
MB G63 AMG; MB ML320; Porsche 911 Turbo; Audi Coupe Quattro V8; Volvo 940 SE; ZAZ 965 Cabrio