31-05-2015, 11:43 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-05-2015, 12:13 PM ja muutjaks oli kabans350.)
Umbes 3 p2evaga said kere tood yhelepoole , ja alata v6isid v2rvi tood .
esimese tiivad said uued tellitud kuid kahjuks B variant , kuid sellegipoolest , said need keemiaga l2bi toodeldud ja kestavad kindlasti pikemat aega .
sai ostetud MB originaal v2rv paljude erinevate komponentidega , ja kallis lakk mis kenasti kandis auto pinda .
Valmis ta saigi , j2i vaid kokkupanemis r66m.Yldiselt asjaga oli suht kiire kuna p2ikeselised ilmad tahtsin vastu v6tta juba kena l2ikiva Mersuga .
auto sai l6ppuks yhte tykki , ja said esimesed tiirud tehtud , tehniline pool polnud k6ige kehvam , v2iksemad lekked mootoris . Veermik suhteliselt vaikne .Mis selle auto juures k6ige rohkem meeldis ,oli mootori h22l , mis oli nii v6rd vaikne et ma lausa imestasin , tootab laitmatult .Endal kunagi m6ni aasta tagasi oli selline poole miljonilise l2bis6iduga , tootas v2ga valjult v6rreldes sellega .Kast on samuti p2ris hea , kuid ideaalis peaks muidugi 6li vahetama kes teab , kuna seda tehtud on .
Kiirust katsetades sain tallinna maantel , oma 200 km k2tte
muidugi see pole auto millega kihutada , kuid huvi oli suur ...yllatuse sain kui hakkas sadama vihma ja lylitasin kojamehed sisse , ma olin shokis kojamehed millegi p2rast tootasid vales suunas , ise oletan et on nende mehanism on inglaselt p2rit .
Dilemmaks j2i missugused veljed alla panna ...ise m6tlesin et 18 tollised oleksid k6ige paremad , kuid s6ber k2is peale et 19 ja kroom oleks see 6ige .L6puks l2ksimegi neid vaatama tema tuttava juurde , pakkus neid 400 euriga , 22red olid veidi kriibitud ja 2 velge k6verat .Siiski tundusid suht kenad neegriveljed ja v6tsin 2ra .Laia rant meeldis .2 velge said viidud kohe asjamehe juurde kes kenasti taastas need 70 jevra eest , probleemiks tuli nende laius 8,5 , tagaots tundud kuidagi kole , rehvid olid peal 235 laiad , otsustasin m2ngida laiust rehvidega , taha said pantud 255 , muidugi l2hiajal plaanis flantsid panna et oleks massiivsem .
esimese tiivad said uued tellitud kuid kahjuks B variant , kuid sellegipoolest , said need keemiaga l2bi toodeldud ja kestavad kindlasti pikemat aega .
sai ostetud MB originaal v2rv paljude erinevate komponentidega , ja kallis lakk mis kenasti kandis auto pinda .
Valmis ta saigi , j2i vaid kokkupanemis r66m.Yldiselt asjaga oli suht kiire kuna p2ikeselised ilmad tahtsin vastu v6tta juba kena l2ikiva Mersuga .
auto sai l6ppuks yhte tykki , ja said esimesed tiirud tehtud , tehniline pool polnud k6ige kehvam , v2iksemad lekked mootoris . Veermik suhteliselt vaikne .Mis selle auto juures k6ige rohkem meeldis ,oli mootori h22l , mis oli nii v6rd vaikne et ma lausa imestasin , tootab laitmatult .Endal kunagi m6ni aasta tagasi oli selline poole miljonilise l2bis6iduga , tootas v2ga valjult v6rreldes sellega .Kast on samuti p2ris hea , kuid ideaalis peaks muidugi 6li vahetama kes teab , kuna seda tehtud on .
Kiirust katsetades sain tallinna maantel , oma 200 km k2tte
muidugi see pole auto millega kihutada , kuid huvi oli suur ...yllatuse sain kui hakkas sadama vihma ja lylitasin kojamehed sisse , ma olin shokis kojamehed millegi p2rast tootasid vales suunas , ise oletan et on nende mehanism on inglaselt p2rit .
Dilemmaks j2i missugused veljed alla panna ...ise m6tlesin et 18 tollised oleksid k6ige paremad , kuid s6ber k2is peale et 19 ja kroom oleks see 6ige .L6puks l2ksimegi neid vaatama tema tuttava juurde , pakkus neid 400 euriga , 22red olid veidi kriibitud ja 2 velge k6verat .Siiski tundusid suht kenad neegriveljed ja v6tsin 2ra .Laia rant meeldis .2 velge said viidud kohe asjamehe juurde kes kenasti taastas need 70 jevra eest , probleemiks tuli nende laius 8,5 , tagaots tundud kuidagi kole , rehvid olid peal 235 laiad , otsustasin m2ngida laiust rehvidega , taha said pantud 255 , muidugi l2hiajal plaanis flantsid panna et oleks massiivsem .