Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
G270CDI EGR elektroonilise eemaldamise teemal
#11
Esimesed muljed kogemused.
Jõudu on tõesti rohkem. Kohalt minekul ei anna enam tunda, et takso-mootor peab tanki kivi tagant liikuma saama. Selline normaalse auto tunne nüüd selles osasSmile Vajutad ja liigub, ilma et käigukast mõtleks pikalt, kuidas olla.
Ökonoomsuse osas veel selget sõna ei julge öelda. Vahetult enne sõites näitas minu EGRi-vaba ökoG kompuuter 40 km läbimise kohta keskmiselt 81km/h juures 7,6L/100km. Sai spets ära nullitud enne sõidu algust sooja mootoriga. Pärast chippi oli päris kõva vastutuul ja number jäi enamvähem samaks kokkuvõttes. Saigi juba tehtud nalja, et kui nii edasi läheb siis varsti Golfinõukogu hakkab protesteerima, ega ju ei ootakski, et see tank samas kütusekulu klassis võistleb nagu alla tonni ökoputukad, VW Golf ja teised...
Nii et, öko osa, kommenteerin pigem pärast mõnd pikemat maanteesõitu (vähemalt 100km järjest) ja vaatab kuidas linnasõidus tunda annab, et kas jõudsam liikumine ka ökotab. Ja milline tuleb keskmine ajalugu (enne chippi oli pikem ajalugu 12,5 kandis)
Huvitav oli asja juures jälgida, et millisel kiirusel ja mootori pöörete juures see kõige suurem öko elab. Tundub selle auto puhul kusagil 1900 pöörde ja 86 km/h kandis... või isegi alla selle nats.
Küsimus tekkis ehk vaid sõitu ajal rohkem kuulda olevast klapiplõginast... vähemalt mina pidasin seda klapiplõginaks, võib olla mõni targem ütleb, et pihustiplõgin... ma veel ei tea. Varem oli seda häält kuulda pigem ainult stardi ja suurema koormuse puhul, nüüd nagu päris ära ei kaogi ka juba saavutatud käigu peal. Ei julge pead ka päris anda, et seda enne üldse polnud, kuid nagu väsitab rohkem kõrva see terav klõbin.
Äkki on teema sellest, et ma üle 90 ei lasknud kiirust võib olla siis kaob ära. Näis. Võib olla hiline tund ja väsinud pea. Mootor peatus väljalülitamisel järsesemalt kui varem.
Tekkis veel mõte, et ehk tuleks nüüd uue mootoriseade juures teha ka käigukasti ümberõpe, et siis leiab käigud jälle õigete pöörete juures üles? See tunne oli juba enne chippi, et autol on kuues käik puudu... ehhh käiks käikude lisamine ka nii lihtsalt nagu jõu lisamine, oleks siis vast elu ilusSmile

Need siis esmamuljed, tunded, mõtted. Pool tundi pärast sõituSmile Üldeiselt tundub, et oli väärt tegemist. Homme näis, millised mõtted lisanduvad.

Tänud tegijale!

Edit: Lisan siis järgneva päeva mõtteid. Klapikõrinat täna nii teravalt ei tundnud/kuulnud, võib olla ka tuulise ilma tõttu, mis autosse igasugu muud müra toob. Auto tundus olevat nagu rohkem harjunud uue olukorraga, aga võibolla olin see hoopis mina, kes harjusSmile Peamine muutus linnaliikluses näib olevat sujuvam käiguvahetuse elu. Hakkab juba ununema, mis varem muret tegi.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
RE: G270CDI EGR elektroonilise eemaldamise teemal - Autor: Gandiline - 15-03-2014, 12:58 AM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  G270cdi, 2006, varuosad jm. Andruzka 4 5,092 20-11-2019, 12:13 PM
Viimane postitus: Andruzka
  ML(G,S) 400 EGR ferdinand 15 14,906 16-10-2014, 05:01 PM
Viimane postitus: ferdinand



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne