04-03-2014, 11:21 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-03-2014, 11:33 AM ja muutjaks oli piitre.)
(04-03-2014, 08:38 AM)hannes_s Kirjutas: Kas ja miks sellele uut nukkvõlli otsisite? Kõik klapid ikka sirged, võibolla mõni ei sulgu täielikult ja küte ei pole lõpuni ära (tõendatav silindrites survete mõõtmisega)? Ühel OM603-mel oli näiteks kuuenda silindri klapi juhtpuks nii kulunud et oli lausa sääretihendi ära söönud ja suitses ka normaalselt (saab ka kaant maha võtmata kontrollida). Õli leke esimesse silindrisse aegunud kaanetihendi vahelt pole ka midagi uut, kui kaanetihend ketipinguti juurest korralikult lekib siis võib seda kahtlustada.
Õlipump võib vabalt õhtal olla, kas vaakumpump on sellel mootoril varem laiali ka lennand, tavaliselt purunenud vaakumpumba metal käib läbi õlipumba ja nii nad läbi lähevad? Vedelikusammas õlipumbast nukkvõllini on kuskil 0,3-0,4meetrit seega minimaalne õlirõhk mis tagab õli jõudmise nukani on kuskil 0,3 bar (eeldusel et pumba tootlikkus l/min on piisav katmaks teiste tarbijate kulu.
Nukkvõll läx pealepanekul poolex ja murdekohas oli näha, et võis olla mõraga. Plokikaas käis Tartus Astromotos ylevaatusel ja väideti, et kõik peax olema korras. Sai uus plokikaane tihend, uued poldid, uus klapikambrikaane tihend, uus turboõlitusetoru tihend, uus termostaadikorpuse tihend.
Kaane mahavõtmisel selgus, et tagumised poldid polnud normaalselt kinni ja oli näha lekkimist.
Vaakumpumba kohta ei oska öelda, pole sellel autol veel vahetanud.
Kes ja kus Tartus mõõdab silindrite surveid või kellelt saada survekella?