09-01-2013, 11:49 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-01-2013, 11:51 AM ja muutjaks oli Zimmer.)
(09-01-2013, 09:45 AM)Priit Kirjutas:(08-01-2013, 05:54 PM)Zimmer Kirjutas: Autoks Mb w210 E230 Bensukas automaat 1996a
Sain sõita täis paagiga mis on 65L 250km linn 80% ja 20 % maanteel ning paak tühi , ehk umbes 30L/100km ei usu väga et selline mootor peaks niipalju võtma , käisin diagnostikas arvuti ei näitand mitte ühtegi viga , lambda kõik korras , soovitati võtta õhulugeja pistik ära ja vahetada küünlad ja vaadata kas see muudab midagi
On kellegil veel ideid mida võib proovida , või mis üldse viga on et kütusekulu nii suur on
Kas kütusekulu mõõtsid ikka nii, et tankisid bensukas täis paagi, siis sõitsid 250 km ja siis lasid uuesti paagi täis e tankisid jälle 65 liitrit? Või vaatasid lihtsalt seieri järgi, et nüüd on paak tühi (mis ei tähenda, et oleks kulunud 65 liitrit, võib olla hoopis 40)? Või auto suri välja peale 250 km (mis ei tähenda samuti, et oleks kulunud 65 liitrit, kuna paagis võib arvestatav kogus kütust alles olla, mida mingil põhjusel kätte ei saa)?
Tegin nii et 65L sisse ja sõidan ,250km pärast seier täiesti nullis nii et ei tõuse enam , sellest peaks ju järeldama et paak on tühi , kuigi auto turtsuma ega nii ei hakanud
(09-01-2013, 10:12 AM)v6sa Kirjutas:(08-01-2013, 07:56 PM)Zimmer Kirjutas:(08-01-2013, 07:45 PM)Eero_S Kirjutas: Palju auto tühikäigul käib? Kui seda tiksumist ka tundide viisi on, siis tõuseb keskmine kulu meeletult.
Pidurid pole peal? Rehvid on normaalrõhul?
Noo ikka käib kohapeal eriti külmadega , pidurid ei tohiks peal olla aga pole kontrollind
Tühikäigukulu on liitreid tunnis. kas 2 või 5, sõltub mootori seisukorrast ja "tühikäigu" iseloomust - kui ikka gaasipedaali pidevalt näperdada, siis kütust ikka kulub.
Külm mootor (temp <60) - +30% vähemalt.
Palju mõttetut tõmblemist lumepudruses pealinnas - 20 l/100 vähemalt...
Ehk siis oleks mõtekam jätta auto seisma koguaeg et see võtab isegi vähem kütust kui käiia lasta