07-10-2006, 11:17 PM
Küsimus seisneb siis selles, et kas 2.0D mootor peaks turbole vastu? Asi on selles, et see 53kw-ne mootor on ikka eriti lahja ja möödasõidud muutuvad juba ohtlikuks. 25 lisahobujõudu kuluks ära küll. Foorumitest olen lugenud, et kahene mootor pidi ilma kapremondita miljoni vastu pidama. Selge on see, et turbo vähendab tunduvalt mootori eluiga, aga ehk kohe päris ära ei lõhu kui mõistlikult sõita. Pealepanek ei tohiks ka väga raske olla kui turbo on olemas. Põhimõtteliselt 3.0 mootor on ju täpselt sama ja sellel on turbo peal. Ise ma arvan, et erinevad peaksid olema kollektorid ja kuskilt peab tulema turbole õlitus.
Öelge mis asjast arvate ja ehk on kellelgi isegi kogemusi selles valdkonnas.
Öelge mis asjast arvate ja ehk on kellelgi isegi kogemusi selles valdkonnas.