22-04-2013, 09:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-04-2013, 09:46 PM ja muutjaks oli Thompson.)
(11-05-2012, 09:54 AM)hents99 Kirjutas: MB puhul on ASD ja LSD difrid sama ehitusega. Ehk 10 friktsioonketast, mis ühtlustavad vasaku ja parempoolse ratta pöörlemissagedusi. ASD puhul on lisaks veel õlirõhk, mis tekitab suuremat survet ja hõõrdumist.
Igal juhul etem süsteemist, mis pidurdab kiiremini pöörlevat ratast (ASR jne). ASR`i puhul on siis tegemist vabadifriga.
Veits vana postitust tsiteerin, aga mis sellel ABD-l (kuulub jne. alla) siis viga on?
Selle "kiiremat ratast pidurdava süsteemiga" olen mõlemad talved ilma liivaämbrita liikuda saanud. Kui rattad kaapima ajab ja ABD tuli vilkuma hakkab, siis üldiselt saab paigast ära ilusti. vahetevahel peab jah nats "õõtsutama". See talv oli lõbus vaadata kuidas bemmivennad oma 1wd-ga foori alt ära ei saanud.