12-07-2010, 09:07 PM
Lõhnab vigase pihusti järgi. Enamasti on see silindri halvasti töötamise põhjus. Aga ei saa välistada ka kõrgesurvepumpa, eelpõlemiskambreid, klappe või kolbi ennast. Ka mõrane kaas võib nalja teha, kuid enamasti on siis probleeme rohkem...
Igal juhul tuleb diagnoosimist alustada survete mõõtmisest, milleks omakorda võetakse pihustid maha. Siis saab ka need üle kontrollida.
Teatud Itaalia otstel on esinenud praaki, mistap mitmed diislipoed neid enam ei paku...
Üldiselt arvamine siin ei aita, tuleb mõõtma hakata. Soovitavalt diislispetsi juures. Otsinguga tulevad mõned soovitused ilusti välja...
Ahjaa, kas ülepingerelee kaitse on terve?
Igal juhul tuleb diagnoosimist alustada survete mõõtmisest, milleks omakorda võetakse pihustid maha. Siis saab ka need üle kontrollida.
Teatud Itaalia otstel on esinenud praaki, mistap mitmed diislipoed neid enam ei paku...
Üldiselt arvamine siin ei aita, tuleb mõõtma hakata. Soovitavalt diislispetsi juures. Otsinguga tulevad mõned soovitused ilusti välja...
Ahjaa, kas ülepingerelee kaitse on terve?