Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
"Eelsüüteküünalde" ehk hõõgküünalde kontrollimine
#29
(26-02-2016, 12:42 PM)fubuq Kirjutas: ... Teatavasti on eelsüüte küünal mõeldud toimima 11.5V pingega ja on olnud juhtumeid kus käivad korralikud tulekerad 12V peale andmisega. Seega kindlasti olge ettevaatlikud sellise kontrollimisega ja kindlasti ärge tehke seda aku läheduses!

Kui 11,5 V peal töötama mõeldud küünal ei talu küünla järgiühendamisel heal juhul 12 V peale (enamasti siiski 11, midagi) kukkuvat pinget, siis ei oleks säärane asi ka mootoris kuigi kaua töötanud. Praaki juhtub kõigil.
Ma hea meelega soetaks endale mõne säärase otsast mahapõlenu mõistliku hinna eest õppematerjaliks.Eusa_angel

Küll lendavad sädemed, kui aku klemmid räpaka ühendamisega lühistada või niisama lolli mängida. Loll murrab riista ka ära, selle vastu ei aita miskit.Eusa_whistle

Ettevaatlik peab muidugi olema, ega ma päris ilmaasjata punast rasvast teksti kirjutanud.Icon_rolleyes

Siit jõuame küsimuseni: minu jutt käib lihtsate takistuselementide kohta. Kõlakad käivad, et on hakatud küünlasse elektroonikat pistma. Teab keegi sellest lähemalt pajatada?
Vasta


Sõnumeid selles teemas
RE: "Eelsüüteküünalde" ehk hõõgküünalde kontrollimine - Autor: v6sa - 26-02-2016, 01:17 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne