Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
G -l ühe tulega anomaalia
#4
Otsi parem üles maanduspunkt. Nagu teada, siis elektr(oon)i(ka)s imesid ei ole, on kehvad kontaktid.

Voolujuhtmete teine ots peaks elama kaitsmekarbis, kuid maanduspunkti kohta ei oska midagi öelda...

Seda saab muidugi ka nii kontrollida, et pirni maandusklemmile võiks anda juhtmega otseühenduse näiteks mootoriga või mõne halja kereosaga. Kui nüüd süttib, on süüdlane käes. Kui ei, siis on viga toitepooles.

Kas G-l on ka need toredad pulkkaitsmed? Nende liigutamine aitab vahel põlema... Aga üldiselt tundub, et meie kliimas peaks neid vist iga paari aasta tagant profülaktikaks vahetama... Niiskusetõrje aerosooli mõju näikse olevat vaid mõni kuu, siis nöögib mingi kaitse taas.Icon_evil
Vasta


Sõnumeid selles teemas
G -l ühe tulega anomaalia - Autor: karuanton - 04-12-2009, 12:35 PM
RE: G -l ühe tulega anomaalia - Autor: Heinar - 04-12-2009, 12:55 PM
RE: G -l ühe tulega anomaalia - Autor: karuanton - 04-12-2009, 03:26 PM
RE: G -l ühe tulega anomaalia - Autor: v6sa - 04-12-2009, 04:03 PM
RE: G -l ühe tulega anomaalia - Autor: Rolz - 04-12-2009, 05:34 PM
RE: G -l ühe tulega anomaalia - Autor: hannes_s - 04-12-2009, 06:36 PM
RE: G -l ühe tulega anomaalia - Autor: karuanton - 05-12-2009, 01:08 PM
RE: G -l ühe tulega anomaalia - Autor: Kalev - 05-12-2009, 10:51 AM
RE: G -l ühe tulega anomaalia - Autor: hannes_s - 05-12-2009, 02:54 PM
RE: G -l ühe tulega anomaalia - Autor: karuanton - 07-12-2009, 10:16 AM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W163 2,7cdi 03 rooli anomaalia mozkito 17 12,678 04-08-2016, 01:19 PM
Viimane postitus: mozkito



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne