28-03-2009, 09:18 PM
Vastan mulle saadetud sõnumile siin teemas, kuna sellest võib ka mõnele teisele kasu olla.
Kütusetorud-voolikud peaks kriitiliselt üle vaatama selles mõttes, et karburaatormootoril on kütusetorustik alarõhu all ja mõni veidi lekkiv liide või väikese praoga toru-voolik ei tähenda muud, kui vähenevat tootlikkust ja halvemal juhul ebameeldivat lõhna auto seismisel.
Kuid pritsemootori tööks vajalik kütusesurve esitab torudele-voolikutele-liitekohtadele hoopis suuremaid nõudmisi. Pragunenud voolikud või roostes torud võivad põhjustada väga ebameeldiva üllatuse (heal juhul) või lõppeda auto mahapõlemisega (eriti halval juhul).
Ehk tasuks üle kaeda, kui heas korras kütusetrass on. Profülaktika mõttes tasuks ära vahetada mootorialune voolik ning voolikud paagist kütusetoruni. Ka toru enda vahetus poleks kurjast, kuid sõltub selle seisundist. Kui roostet pole, siis pole vahetamiseks vajadust.
Kuidas projekt edeneb?
Kas on esimene suits torust kätte saadud?
Kütusetorud-voolikud peaks kriitiliselt üle vaatama selles mõttes, et karburaatormootoril on kütusetorustik alarõhu all ja mõni veidi lekkiv liide või väikese praoga toru-voolik ei tähenda muud, kui vähenevat tootlikkust ja halvemal juhul ebameeldivat lõhna auto seismisel.
Kuid pritsemootori tööks vajalik kütusesurve esitab torudele-voolikutele-liitekohtadele hoopis suuremaid nõudmisi. Pragunenud voolikud või roostes torud võivad põhjustada väga ebameeldiva üllatuse (heal juhul) või lõppeda auto mahapõlemisega (eriti halval juhul).
Ehk tasuks üle kaeda, kui heas korras kütusetrass on. Profülaktika mõttes tasuks ära vahetada mootorialune voolik ning voolikud paagist kütusetoruni. Ka toru enda vahetus poleks kurjast, kuid sõltub selle seisundist. Kui roostet pole, siis pole vahetamiseks vajadust.
Kuidas projekt edeneb?
Kas on esimene suits torust kätte saadud?