04-08-2009, 11:04 PM
Millele nad vastu peavad pidama? Mõõda surved ära ostetaval mootoril ja kui surved on korras, siis anna tuld, mootor peab vastu.
R4 M102 mootoreid on 1.8, 2.0 ja 2.3
R6 M103 mootoreid on 2.6 (W201 ja W124) ja 3.0 (W124)
R6 M104 mootoreid on 2.8, 3.0 ja 3.2 (W124 omad nt)
Mootori valik sõltub eelkõige kasutaja vajadustest, ootustest.
Minul on 3.2 R6 mootor ja olen peaaegu rahul, jõudu on keskmiselt.
Kahjuks pole võrdlusmomenti 2.6/3.0 mootoritega.
Minu jaoks aga poleks mõtet teha swap`i nt 2.6 või 3.0 mootori vastu. Sama häst võiks R4 mootoriga auto keret veits kergemaks teha ja kiirusomadused jäävad samaks.
Kui juba, siis juba, ehk kõige võimsam, mis 1:1 vahele istub, ehk 3.2 või mõni ülekäidud selline.
On olemas ka 2.3 ja 2.5 16-ventiili mootorid, mida Eestis saada ilmselt pole, või siis kalli raha eest.
R4 M102 mootoreid on 1.8, 2.0 ja 2.3
R6 M103 mootoreid on 2.6 (W201 ja W124) ja 3.0 (W124)
R6 M104 mootoreid on 2.8, 3.0 ja 3.2 (W124 omad nt)
Mootori valik sõltub eelkõige kasutaja vajadustest, ootustest.
Minul on 3.2 R6 mootor ja olen peaaegu rahul, jõudu on keskmiselt.
Kahjuks pole võrdlusmomenti 2.6/3.0 mootoritega.
Minu jaoks aga poleks mõtet teha swap`i nt 2.6 või 3.0 mootori vastu. Sama häst võiks R4 mootoriga auto keret veits kergemaks teha ja kiirusomadused jäävad samaks.
Kui juba, siis juba, ehk kõige võimsam, mis 1:1 vahele istub, ehk 3.2 või mõni ülekäidud selline.
On olemas ka 2.3 ja 2.5 16-ventiili mootorid, mida Eestis saada ilmselt pole, või siis kalli raha eest.