03-09-2008, 10:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-09-2008, 12:11 PM ja muutjaks oli Kalev.)
MB on sellesmõttes tore auto, et mootorid on suht samad, vahet pole, kas 4, 5, voi 6 silindrit. Seetottu ei oska lisada muud 16-klapilise 2.2 bensiinimootori kohta, kui et on võibolla tava (eesti) oludeks kõige parajam. Suhteliselt ökonoomne (8 - 10 l / 100 km) ja ka täiesti piisava võimekusega. Veepumpa samas olen vahetanud minagi, niiet pole vahet, kui palju silindreid. Originaalpumba panin, maksis miski 5,5k, aga vana kesta eest saab 800.- tagasi. Abiks seegi...
Mainimist väärt on ehk veel, et muidu suhteliselt roostevabal autol oli vaja vahetada tagumiste pidurite magistraaltoru, kuna see otsustas lihtsal pooleks roostetada. Sama lugu oli ka nivooamortide õlitoruga.
Mida veel.... Nüüd, kus on igapäevane võrdlusmoment 210 vs 124, siis pean tõdema, et 124 pakub parema sõiduelamuse, on palju vahetum, aga 210 jällegi mugavam niisama kulgemise auto. Täitsa tujust sõltub, et kumb parem - raske öelda... Igaljuhul MB insenerid on suht hästi osanud 124 vahetu sõidutunde 210st välja polsterdada ja asendada selle sellise turvalises kookonis siin-ei-juhtu-minuga-midagi-tundega. Juhitavus muidugi endiselt super.
Jäägu kõlama siia, et 124 vast hetkel kõige parem kompromiss rauast auto vs plastmassist auto, mis üldse saada, antagu kannatust tehniliselt korras ja korraliku varustusega auto ainult üles leida.
Mainimist väärt on ehk veel, et muidu suhteliselt roostevabal autol oli vaja vahetada tagumiste pidurite magistraaltoru, kuna see otsustas lihtsal pooleks roostetada. Sama lugu oli ka nivooamortide õlitoruga.
Mida veel.... Nüüd, kus on igapäevane võrdlusmoment 210 vs 124, siis pean tõdema, et 124 pakub parema sõiduelamuse, on palju vahetum, aga 210 jällegi mugavam niisama kulgemise auto. Täitsa tujust sõltub, et kumb parem - raske öelda... Igaljuhul MB insenerid on suht hästi osanud 124 vahetu sõidutunde 210st välja polsterdada ja asendada selle sellise turvalises kookonis siin-ei-juhtu-minuga-midagi-tundega. Juhitavus muidugi endiselt super.
Jäägu kõlama siia, et 124 vast hetkel kõige parem kompromiss rauast auto vs plastmassist auto, mis üldse saada, antagu kannatust tehniliselt korras ja korraliku varustusega auto ainult üles leida.