30-04-2008, 09:52 PM
Noh kastil on kiirendustross, mis on ühendatud mootori gaasihoovastikuga - mida pingulem tross on, seda kauem hoiab eelmist käiku sees. Seda saab lõdvemaks keerata.
Kui aga teise ja kolmanda käiguvahe uimerdab, siis peab juba auto alla ronima - juhi pool küljes on üks põidle suurune kumminupuku, mille saab eemaldada. Selle all on siukt T kujuline hoob, tõmbad välja ja saad keerata. Sellega saad reguleerida rihma pingulolekut, et teise ja kolmanda käigu vahet regullida. Kuidas seda tegema peab - ei tea, minul tulemust ei andnud
Kui aga teise ja kolmanda käiguvahe uimerdab, siis peab juba auto alla ronima - juhi pool küljes on üks põidle suurune kumminupuku, mille saab eemaldada. Selle all on siukt T kujuline hoob, tõmbad välja ja saad keerata. Sellega saad reguleerida rihma pingulolekut, et teise ja kolmanda käigu vahet regullida. Kuidas seda tegema peab - ei tea, minul tulemust ei andnud
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868