29-01-2008, 03:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-01-2008, 05:49 PM ja muutjaks oli R129.)
No jäägu sulle sinu arvamus, mulle jääb minu. Ja minu aktiivsus: no ütleme et seda pole mõtet siis foorumis lahkama hakata, võta endale teadmiseks et ma pole millegagi Silberiga seotud. Rääkisin lihtsalt selle diagnostikuga.
Kui sa ei tea kuidas küttesüsteem täpselt töötab, siis ongi raske asjade vigadest ja põhustest ja võimalikest tagajärgedest aru saada. Näiteks kas tead seda, et ka vilets tagasijooks võib põhjustada paagis vaakumi. Tundub uskumatuna aga nii ta on just tänu ventüüritorule (põhimõtet osti netist) millega täidetakse võtturi väikene paak.
Ja eks proovi inimesele kes pole seda paaki seest lammutanud selgeks teha, et vilets tagasijooks tähendab seda, et 0 % tagasijooksust läheb võtturi paaki ja 100 % sellest sitast tagasijooksust läheb paabi põhja kust ta ise enam võtturisse ei lähe. Aga see selleks sinu puhul oli viga hoopis lihtsam-vaakum oli KOGU SÜSTEEMIS PAAGIST PUMBANI. Ja toru ei saanud sellepärast kohe kätte, et VAAKUM hoidis seda toru (filtri juures) kinni. Millest sa aru ei saa?
EDIT: Üldiselt kui sa tahad et keegi sinuga vaidleks võid minna Silberisse ja lasta endale selgeks teha kuidas viga autol diagnoositi jne. See võimalus on ju kliendil alati olemas - kasvõi pretensiooni näol vms. Mina ei saa sellest kahju ega kaasu. Lihtsalt ühe puuga tervet töökoda sõimata "paks koht" on minuarvates liiga lapselik ja mõtetu.
EDIT 2: Unustasin sinu küsimusele vastata. Filtri juures on läbipaistev toro ja sealt on näha kui õhku tõmbab. Ja rõhku ei ole vaja niiöelda ise mõõta vaid sul on juba nii tark auto mis arvutile ise ütleb palju kütte kõhk on kõrgsurvepumbas (ja õhu tõttu süsteemis oli see ümmargune null)
Kui sa ei tea kuidas küttesüsteem täpselt töötab, siis ongi raske asjade vigadest ja põhustest ja võimalikest tagajärgedest aru saada. Näiteks kas tead seda, et ka vilets tagasijooks võib põhjustada paagis vaakumi. Tundub uskumatuna aga nii ta on just tänu ventüüritorule (põhimõtet osti netist) millega täidetakse võtturi väikene paak.
Ja eks proovi inimesele kes pole seda paaki seest lammutanud selgeks teha, et vilets tagasijooks tähendab seda, et 0 % tagasijooksust läheb võtturi paaki ja 100 % sellest sitast tagasijooksust läheb paabi põhja kust ta ise enam võtturisse ei lähe. Aga see selleks sinu puhul oli viga hoopis lihtsam-vaakum oli KOGU SÜSTEEMIS PAAGIST PUMBANI. Ja toru ei saanud sellepärast kohe kätte, et VAAKUM hoidis seda toru (filtri juures) kinni. Millest sa aru ei saa?
EDIT: Üldiselt kui sa tahad et keegi sinuga vaidleks võid minna Silberisse ja lasta endale selgeks teha kuidas viga autol diagnoositi jne. See võimalus on ju kliendil alati olemas - kasvõi pretensiooni näol vms. Mina ei saa sellest kahju ega kaasu. Lihtsalt ühe puuga tervet töökoda sõimata "paks koht" on minuarvates liiga lapselik ja mõtetu.
EDIT 2: Unustasin sinu küsimusele vastata. Filtri juures on läbipaistev toro ja sealt on näha kui õhku tõmbab. Ja rõhku ei ole vaja niiöelda ise mõõta vaid sul on juba nii tark auto mis arvutile ise ütleb palju kütte kõhk on kõrgsurvepumbas (ja õhu tõttu süsteemis oli see ümmargune null)
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
www.hobenool.eu
5227858