24-01-2008, 01:20 AM
Tere!
ilmselt minul sama jama, alustaks sellest et ühel toredal päeval sõitsin radika sodiks, vahetasin ära ja peale seda tekkis jama.
algul oli nii et kui seisad tühikäigul mootori temp. tõusis 100... 110 ja veelgi rohkem, ahjust tuli külma õhku, kui andsin ja hoidsin mõnda aega gaasi 2,5-3k pööret kukkus temperatuur (silmnähtavalt) 80-90 kanti e. normi. ja ahjust hakkas puhuma sooja.
sõidu ajal oli temperatuur normis.
nüüd sai vahetatud, termostaat ja ploki tihendid.
tihend oli puruks ühest kohast, plokil on kaks pragu, klappide vahel (ega see ju ei tohiks mõjutada jahutus süsteemi) aga abi null.
kui auto seisab tühikäigul siis paagis on näha "mullikesi" mis mullitavad ka mõnda aega peale mootori seiskamist.
voolikud on jäigad ja ikka kuumeneb.
radikas on tuline paremalt-ülevalt ja jahe vasakult-alt.
kes mida soovitaks?
ilmselt minul sama jama, alustaks sellest et ühel toredal päeval sõitsin radika sodiks, vahetasin ära ja peale seda tekkis jama.
algul oli nii et kui seisad tühikäigul mootori temp. tõusis 100... 110 ja veelgi rohkem, ahjust tuli külma õhku, kui andsin ja hoidsin mõnda aega gaasi 2,5-3k pööret kukkus temperatuur (silmnähtavalt) 80-90 kanti e. normi. ja ahjust hakkas puhuma sooja.
sõidu ajal oli temperatuur normis.
nüüd sai vahetatud, termostaat ja ploki tihendid.
tihend oli puruks ühest kohast, plokil on kaks pragu, klappide vahel (ega see ju ei tohiks mõjutada jahutus süsteemi) aga abi null.
kui auto seisab tühikäigul siis paagis on näha "mullikesi" mis mullitavad ka mõnda aega peale mootori seiskamist.
voolikud on jäigad ja ikka kuumeneb.
radikas on tuline paremalt-ülevalt ja jahe vasakult-alt.
kes mida soovitaks?
AudioPort.eu - Autoakustika On-Line pood