Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pidurivõimendi tööpõhimõte?
#1
Mul on endiselt probleem pidurivõimendiga, mis niiöelda "imeb" ise pidurid peale. Vaakum jääb nagu sinna sisse ja ei lase pidureid maha. Kui keeran vaakumpumba ja pidurivõimendi vahelise toru võimendi küljest lahti, siis pääseb õhk susinal võimendisse ja pidurid on hetkega maas. Peale seda toimingut saab mõnda aega ilma probleemita sõita. Ühesõnaga linnas muutub see päris tüütuks ja samas kuluvad ka klotsid/kettad ja kogu see rattaosa kuumeneb üle.

Niisiis huvitab mind mis põhimõttel see võimendi siis ikka täpselt töötab. Enam-vähem ma tean ka, aga vea kõrvaldamiseks oleks vaja asjast täielikku ülevaadet. Saan aru, et pedaali vajutamisel sulguvad mingid õhukanalid ja võimendi rakendub tööle, vaakumi abil liigutatakse membraani ja nii siis asi toimima peakski. Aga mis detail seal siis ikkagi jamada saab, et vaakum ei "pääse võimendist välja".

Ma oleks väga tänulik detailse joonise eest. Olen otsinud igalt poolt, aga seda mida vaja on, pole leidnud.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Pidurivõimendi tööpõhimõte? - Autor: martin471 - 03-10-2007, 12:08 AM
RE: Pidurivõimendi tööpõhimõte? - Autor: Andres65 - 03-10-2007, 09:23 AM
RE: Pidurivõimendi tööpõhimõte? - Autor: martin471 - 03-10-2007, 05:24 PM
RE: Pidurivõimendi tööpõhimõte? - Autor: Andres65 - 03-10-2007, 08:40 PM
RE: Pidurivõimendi tööpõhimõte? - Autor: martin471 - 03-10-2007, 08:43 PM
RE: Pidurivõimendi tööpõhimõte? - Autor: kait - 03-10-2007, 10:34 PM
RE: Pidurivõimendi tööpõhimõte? - Autor: martin471 - 03-10-2007, 10:51 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne