11-07-2007, 03:56 PM
Minul igatahes kui pöörded on üle 2000, siis ei kipu kickdown eriti sekkuma ja raiub sama käiguga edasi. Eriti maanteel kiirusel 80 kus pöörded on 4-janda käiguga veidi üle 2000 ja kui hakkad mööda sõitma ja gaasi põhja tallad ei juhtu küll seda, et 3 sisse lükkax. Ok, kolmandaga pöörded siis juba sinna 4000 kanti seega selline piiripealne asi aga ikkagi läheb kickdownil vahel ka linna kiirustel mõtlemisega liiga kaua aega, nii et enamjaolt on kasulikum ise käik madalamax vahetada. Ning ega kickdown 2 käigu võrra alla ei vaheta (näitex D peal 4 sees ja oled sunnitud hoogu nii palju maha võtma, et uuesti kiirendades võix 2 peale vahetada, vahetab ta ainult kolmanda peale).
NB! Kuigi siit postitustest võib kõlada, et olen mingi eriline striitreisser, siis tegelikult lihtsalt harrastan veidi aktiivsemat sõidustiili. Fooritulesid ikka järgin ja ridade vahel sõelumist väldin, teisi vahele lasen, ülekäiguraja ääres peatun kui eemalt näen, et keegi ootamas või kohe kohe ülekäigurajani jõudmas jne.
NB! Kuigi siit postitustest võib kõlada, et olen mingi eriline striitreisser, siis tegelikult lihtsalt harrastan veidi aktiivsemat sõidustiili. Fooritulesid ikka järgin ja ridade vahel sõelumist väldin, teisi vahele lasen, ülekäiguraja ääres peatun kui eemalt näen, et keegi ootamas või kohe kohe ülekäigurajani jõudmas jne.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!