28-06-2007, 02:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-06-2007, 03:14 PM ja muutjaks oli R129.)
Mootori kaalu ei oska öelda. Kahekesi jaksab üles tõsta kui niiöelda pulga otsas ripub.
Ja vastus küsimusele - cooler on vesi-õhk tüüpi ja asub fööni all.
Originaalis on SL55 ja isegi SLRil mitte torukollektor. AMG mootoril on siis üks peatoru kuhu igast silindrist oma "juhe" sisse tuleb. Selles suhtes on asi väga tagasihoidlik ja ressursiraiskaja. Samuti on AMG-l kasutusel tavalise 500 plokikaaned, mis ka just oma voolavusega ei hiilga. Aga rohkem ei olegi vaja et 500 hj välja pigistada ja Euro 4 normi täita.
Pannes toru kolle, suurem rihmaratas, uus aju, uued nukad - saab Renntech 650 hj ja 900Nm.
SLR-il on kaks intercoolerit, suurem rihmaratas ja parem väljalase ning teine soft - samuti päris äkiline mootor ju.
Mis puutub väljalaskesse mis juba töötavale autole tuleb - siis siin on ilmselt ainult üks lahendus - võtta originaal 113 mootori kolled, sest torukolle lihtsalt ei mahu roolikarbi tõttu sinna alla ära.
EDIT: Koos fööniga peaks olema 220 kg. Uus 6,3l AMG mootor on vist 198 kg.
Ja vastus küsimusele - cooler on vesi-õhk tüüpi ja asub fööni all.
Originaalis on SL55 ja isegi SLRil mitte torukollektor. AMG mootoril on siis üks peatoru kuhu igast silindrist oma "juhe" sisse tuleb. Selles suhtes on asi väga tagasihoidlik ja ressursiraiskaja. Samuti on AMG-l kasutusel tavalise 500 plokikaaned, mis ka just oma voolavusega ei hiilga. Aga rohkem ei olegi vaja et 500 hj välja pigistada ja Euro 4 normi täita.
Pannes toru kolle, suurem rihmaratas, uus aju, uued nukad - saab Renntech 650 hj ja 900Nm.
SLR-il on kaks intercoolerit, suurem rihmaratas ja parem väljalase ning teine soft - samuti päris äkiline mootor ju.
Mis puutub väljalaskesse mis juba töötavale autole tuleb - siis siin on ilmselt ainult üks lahendus - võtta originaal 113 mootori kolled, sest torukolle lihtsalt ei mahu roolikarbi tõttu sinna alla ära.
EDIT: Koos fööniga peaks olema 220 kg. Uus 6,3l AMG mootor on vist 198 kg.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
www.hobenool.eu
5227858