14-06-2007, 10:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-06-2007, 10:00 PM ja muutjaks oli R129.)
Tsitaat:123 puhul läheks jamaks, kui suurima tehases paigaldatud mootorina aluseks võtta too 2.8L 136kW M110, võimsuse poolest (massi poolest ehk ka) kannataks nõrgima V8 sinna vahele valetada küll (välimuselt nad kõik nagu vennad ja õed ju- 3.5-5.6), aga töömaht läheks igal juhul lõhki.
Seepärast ongi need AMG-mudelid olulised, kuna nad on MB poolt ametlikult müüdud (ma loodan,et noil kaugetel aegadel see siiski ka nii oli
Nii et, Kalev, kindluse mõttes võta ikka mõni 116 ette, neile saab une pealt 8-liitrise kone panna
Selle AMGga on selline lugu, et suure tõenäosusega seda ei aktsepteerita. Põhjus AMG ei olnud Mercedes-Benz oma vaid omaette tuuningufirma. Sama lugu oli kuskil foorumis mingi Opeliga - Irmscherlased olid kunagi sinna mingi väga tigeda V6 või V8 vahele istutanud. Aga Opeli tehasesse tehti ARKi poolt järelpäring ja nood ütlesid, et see pill millel antud mootor vahel oli, ikka hoopis teine massin, isegi vist eraldi tüübikinnitus.
Ma ei tea kuidas AMG tegi, aga sina peaksid siis vist uue tüübikinnituse tegema kui selline mootor aiste vahel.
Näiteks brabusel pidi olema täitsa passis Brabus mitte enam MB.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
www.hobenool.eu
5227858