Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W126 300SE 1987a. tühikäigu ja käivitusprobleem
#9
Hei, 

Ma ise ka siiralt imestasin kui proovisin, aga see suitsumasinameetod on näiteks M103 ja M117 mootorite juures üllatavalt toimivaks osutunud.
https://www.youtube.com/watch?v=EhNQiIRsCCk

Vastavalt Youtube õpetusele on purgis 100% puuvillane riie ja minugi "seadmes" liguneb see videos nähtavaga sama tootja beebiõlis. Väidetavalt sobib aga suhteliselt iga mineraalõli.

Olles selle suitsu koostist näinud ja natuke ka oma kopsus tundnud ning neid torusid enne ja pärast uurinud, ütleks, et mingit jääki sellest kuskil märgata ei ole ja ta ei tohiks sisselaskekollektorit rohkem saastada kui kui see kraam, mis tekib auto käimisel karteri- või klapikambrikaanetuulutusest.

Purgist leegi välja kargamise pärast muretsesin natuke ka ise, kuid katsetatuna näib see pigem võimatu kui just riie täitsa kuivale ei jää. Ja isegi kui seal mingi leegioht on, siis kuhugi edasi liikuda tal väga ei ole. Ettevaatlik tasub kahtlemata alati olla ja seetõttu ongi see purk põrandal ning üsna lagedal, mitte kuskil kapoti all ning pisut kaadrist väljas asus seinal igaks juhuks ka tulekustuti. Big Grin

Küttekehaks on võimalikult mannetu ja odav jootekolb ehk 7 eurot maksev Oomipoe toode üsna sobiv lahendus, sest teda saab pistiku abil oma suva järgi sisse-välja lülitada. Mõistlik on purk ja pumba-voolikuühendused ise üsna tihkeks teha, sest mida puhtam on õhk auto ümber, seda paremini on kapoti all kuskilt välja lekkiv vine näha. Smile

Voolikuna on mu piltidel nähtud kaadervärgi juures kasutusel suvaline ~10 mm siseläbimõõduga Hydroscandi kütusevoolik, mida lihtsalt oli paar juppi garaažis vedelemas ning see sobis läbimõõdu poolest pidurivõimendi vaakumitoru otsa surumiseks väga hästi. Läbipaistev voolik oleks muidugi mõnusam, sest siis on sisse pumbatav kraam pidevalt nähtaval ning ei pea pelgalt lootma, et suitsumasin efektiivselt toimib.

Nagu varasemalt öeldud, on mõistlik kummikinnas õhupuhasti asemel sissepritsepea otsa tõmmata ja ka klapikambrikaane tuulutusava (mis muidu õhupuhastisse jookseb) tihkelt sulgeda, et suits süsteemist pahinal välja ei jookseks. Pumbata ei ole tarvis mingi erilise survega ja pigem on pump litsalt vahendiks suitsu süsteemi transportimisel, sest isegi väikeste vaakumivoolikute lekked on minimaalselt punnis kummikindaga juba ilusti näha kui suits korralikult süsteemi on vallutanud.

Kui kellelgi on paremaid suitsumasinaid, on muidugi väga hea ja sel juhul saab asja palju professionaalsemalt teostada, aga amatööri jaoks käivad käepärased vahendid ka väga hästi. Smile

Sm. Västrik
Vasta


Sõnumeid selles teemas
RE: W126 300SE 1987a. tühikäigu ja käivitusprobleem - Autor: Sm. Västrik - 06-07-2021, 07:11 PM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W126 ja OM603 ühendamine mydimees 4 2,346 30-04-2020, 08:01 AM
Viimane postitus: mydimees
  M272 3.5 200kw tühikäigu segu rikas Teet01 1 3,455 14-09-2017, 06:35 PM
Viimane postitus: Teet01
  w126 ASDdifferentsiaal peep72 1 1,894 05-03-2016, 09:52 AM
Viimane postitus: siimruz
  mb w202 käivitusprobleem mb jann 0 1,275 26-08-2015, 08:34 PM
Viimane postitus: mb jann
  Om602 tühikäigu probleem Rene999 10 9,458 06-07-2015, 05:44 PM
Viimane postitus: Rene999
  W126 380 83a roolikast sabbath 4 4,130 01-02-2015, 05:03 PM
Viimane postitus: hents99
  c220 70kw diisli käivitusprobleem CNNC 1 2,021 14-11-2014, 03:47 PM
Viimane postitus: CNNC
  w126 hüdraulikaõlide kokkusobivus (Statoil vs LHM+) Blue Chip 1 3,321 08-09-2014, 10:52 AM
Viimane postitus: v6sa
  Kust osta sisu vaipa w126'le Blue Chip 0 2,026 01-07-2013, 12:54 PM
Viimane postitus: Blue Chip
  w126 kojamehe esimene aste ei tööta Blue Chip 7 5,879 03-01-2013, 07:14 PM
Viimane postitus: jegesmesh



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne