20-07-2019, 12:21 PM
Miks see üldse peaks kedagi segama? See aeg - süüde sees, mootor seisab - strater ja mootor käib, see on ju nii lühike, et inisegi seal mis iganes. Kui auto on muus osas korras.
Pealegi, pole vist ju täpselt teada, mis seal täpselt iniseb, vblla on hoopis mingi kati eelpuhumise õhupump vms, küsimus ei sisaldanud inffi, kas tegu on diisli või bensukaga.
Sestap ka paremates töökodades, kus diagnostikat tehakse ja süüde peab pikemat aega lihtsalt sees olema, on igal töökohal 12V juhtmed, milled peab kõige esimesena aku peale panema. Et kui veaotsing on tehtud, siis kunde ikka ära saaks ka sõita ja aku tühi ei oleks.
VAG süsteem paneb sellel puhul isegi kliendile arve peale lisarea - aku laadimine 0,X eurot.
.
Pealegi, pole vist ju täpselt teada, mis seal täpselt iniseb, vblla on hoopis mingi kati eelpuhumise õhupump vms, küsimus ei sisaldanud inffi, kas tegu on diisli või bensukaga.
Sestap ka paremates töökodades, kus diagnostikat tehakse ja süüde peab pikemat aega lihtsalt sees olema, on igal töökohal 12V juhtmed, milled peab kõige esimesena aku peale panema. Et kui veaotsing on tehtud, siis kunde ikka ära saaks ka sõita ja aku tühi ei oleks.
VAG süsteem paneb sellel puhul isegi kliendile arve peale lisarea - aku laadimine 0,X eurot.
.