06-05-2019, 08:30 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-05-2019, 09:13 AM ja muutjaks oli metsamees.)
Elus. Oktoobrist saati kuni aastalõpuni sõitis 100 + km päevas kui mu vend taga iga päev maalt tööle käis. Esisillas midagi koliseb. Peale jõule lõppes ülevaatus. Jaanuari alguses mul lumes püherdamise tuju ei olnud niiet ammortide vahetamise lükkasin edasi soojemale ajale. Tõenäoliselt hakkan suvepoole keretöid tegema. Midagi väga õudsat mina sellega kogenud ei ole.
Võib-olla tasub ära mainimist ainult ühe päeva jooksul 2 korda mootori vahetust või siis viimane tükk mis omavoliliselt koostöölepingu lõpetas - roolivõimu pump.
Esimesel juhul olin ise loll- eeldasin et kui ostan avariilise auto varuosadeks siis mootor peab ju töötama. Muidu poleks ta liiklusesse ja kokkupõrkeni jõudnud. Tundub loogiline aga lõppes asi ikka nii, et kui uus mootor peale sai, siis starterit andes tegi ainult pool tiiru ja edasi oli mootor kinni nagu keevitatud oleks. Õhtuks sai lilla luugiga roheline oma originaal mootori koos hüdrotõukurite tiksumisega tagasi.
Roolivõimendi pumbaga juhtus selline lugu, et niiskus oli elektroonikale ligi saanud. Seekord lahendasin olukorra nii, et kogu elektroonika minema, üks relee vahele lülitama ja edasi mootorile otse 12V selga. Toimib. Rataste päris lõppu välja keeramist ja seal pikemalt hoidmist katsun nüüd vältida.
Meenutusi möödunud aegadest(hall auto).
Miks on kõigil W168 kerega mercedestel ESP standardvarustuses?
https://drive.google.com/open?id=1v_i8gS...TbrSfAgWYx
Kui aeg sinnamaani jõuab, et sillatala pulbriks roostetab ja kruusateel suurel kiirusel ühe poole esiratas tänu õõtsa lahti tulemisele rattakoopasse kinni sõidab, siis oskab pisi Mercedes-Benz ise niipalju ülejäänud rattaid pidurdada, et otse teele jääks.
Uue korraliku sillatala otsimine oli juba 4-5 aastat tagasi paras pähkel. Kõigil tükkideks müüdavatel autodel oli just see jupp sellises olekus, et kruvikeeraja võib mõne koha pealt läbi torgata.
Võib-olla tasub ära mainimist ainult ühe päeva jooksul 2 korda mootori vahetust või siis viimane tükk mis omavoliliselt koostöölepingu lõpetas - roolivõimu pump.
Esimesel juhul olin ise loll- eeldasin et kui ostan avariilise auto varuosadeks siis mootor peab ju töötama. Muidu poleks ta liiklusesse ja kokkupõrkeni jõudnud. Tundub loogiline aga lõppes asi ikka nii, et kui uus mootor peale sai, siis starterit andes tegi ainult pool tiiru ja edasi oli mootor kinni nagu keevitatud oleks. Õhtuks sai lilla luugiga roheline oma originaal mootori koos hüdrotõukurite tiksumisega tagasi.
Roolivõimendi pumbaga juhtus selline lugu, et niiskus oli elektroonikale ligi saanud. Seekord lahendasin olukorra nii, et kogu elektroonika minema, üks relee vahele lülitama ja edasi mootorile otse 12V selga. Toimib. Rataste päris lõppu välja keeramist ja seal pikemalt hoidmist katsun nüüd vältida.
(06-05-2019, 05:18 AM)Karl Kirjutas: Kas lilla tagaluugiga Roheline Konn ikka elus ja liikluses?
Proua ikka meenutab vahest seda heldimusega, mina õudusega
Meenutusi möödunud aegadest(hall auto).
Miks on kõigil W168 kerega mercedestel ESP standardvarustuses?
https://drive.google.com/open?id=1v_i8gS...TbrSfAgWYx
Kui aeg sinnamaani jõuab, et sillatala pulbriks roostetab ja kruusateel suurel kiirusel ühe poole esiratas tänu õõtsa lahti tulemisele rattakoopasse kinni sõidab, siis oskab pisi Mercedes-Benz ise niipalju ülejäänud rattaid pidurdada, et otse teele jääks.
Uue korraliku sillatala otsimine oli juba 4-5 aastat tagasi paras pähkel. Kõigil tükkideks müüdavatel autodel oli just see jupp sellises olekus, et kruvikeeraja võib mõne koha pealt läbi torgata.