22-07-2018, 01:33 PM
Nii
Meie esimene üritus sai selleks korraks läbi. Suured kummardused kõikidele kaasaelajatele, toetajatele ning loomulikult ka sõitjatele.
Meie auto pidas suurepäraselt vastu ja just tänu koostööpartnerite abile ning mitte ainult. Ka klubi liikmed olid paljuski abiks, erilised tänud Randarile, kelle toetusega saime omale suurepärased pidurid, mis ei vedanud kordagi alt. Enne, kui alustasime piduritega toimetamist käis ka peast mõte läbi, et paneme e320 sadulad ja kettad - täitsa istuvad. Aga nüüd tõdesime, et kui on korralikud 201 enda kottad, klotsid, uued voolikud ja torud ning ATE blue racing vedelik sees, siis piduritega küll muret ei ole. Auto pidurdas nagu loom, kuna meil ABS pidureid ei ole, siis pidime isegi tagasi hoidma, ehkki blokeerumise tajumine oli üsna kerge ja väga hästi ette tuntav. Seega pidurid olid lausa suurepärased. Kokku sõitsime 6 h, ringide arvu veel ei tea, aga kulus üks jooks tutikaid Hankook Ventus Evo rehve - suured tänud nende eest Rattad24.ee le. Kütust põletasime täpselt kaks paagitäit.
Ettevalmistamise käigus ka lasime auto natukene madalamaks, kuna 215/40/16 rehvidega oli koopavahe ikka ca 15 Cm, mis oli ilmselgelt liiga palju. Seega lasime madalamaks, ette ka jäigemad W124 punased vedrud. Puudu jäi natukene ehk võimsusest, kuna rada oli selline, et teist käiku vaja ei olnud, isegi polnud võimalust, kui just mingit olukorda ei tekkinud, kus kiirus maha kukkus. Samas osad kurvid, mis kolmandaga läbisime oleksid tahtnud natuke suuremat võimsust. Aga sinna ei saa ka midagi parata, rohkem oskuseid on vaja.
meie eesmärk sai igal juhull täidetud - auto pidas kuus h stabiilset kiiret sõitu vastu ja kõik osalejad said oma sõitmisega suurepäraselt hakkama.
Väike pilt ka meie autost enne ürituse algust:
Järgmine üritus Novembri alguses ja kui keegi tahab meid toetada, siis on igasugune abi teretulnud. Seekord tahaks enne sõitu kogu silla uueks saada - ehk siis tagasillas kõik uued vardad ja puksid, ees siis uued õõtsad, puksid, kondid jne.
Tänud kaasaelajatele.
Meie esimene üritus sai selleks korraks läbi. Suured kummardused kõikidele kaasaelajatele, toetajatele ning loomulikult ka sõitjatele.
Meie auto pidas suurepäraselt vastu ja just tänu koostööpartnerite abile ning mitte ainult. Ka klubi liikmed olid paljuski abiks, erilised tänud Randarile, kelle toetusega saime omale suurepärased pidurid, mis ei vedanud kordagi alt. Enne, kui alustasime piduritega toimetamist käis ka peast mõte läbi, et paneme e320 sadulad ja kettad - täitsa istuvad. Aga nüüd tõdesime, et kui on korralikud 201 enda kottad, klotsid, uued voolikud ja torud ning ATE blue racing vedelik sees, siis piduritega küll muret ei ole. Auto pidurdas nagu loom, kuna meil ABS pidureid ei ole, siis pidime isegi tagasi hoidma, ehkki blokeerumise tajumine oli üsna kerge ja väga hästi ette tuntav. Seega pidurid olid lausa suurepärased. Kokku sõitsime 6 h, ringide arvu veel ei tea, aga kulus üks jooks tutikaid Hankook Ventus Evo rehve - suured tänud nende eest Rattad24.ee le. Kütust põletasime täpselt kaks paagitäit.
Ettevalmistamise käigus ka lasime auto natukene madalamaks, kuna 215/40/16 rehvidega oli koopavahe ikka ca 15 Cm, mis oli ilmselgelt liiga palju. Seega lasime madalamaks, ette ka jäigemad W124 punased vedrud. Puudu jäi natukene ehk võimsusest, kuna rada oli selline, et teist käiku vaja ei olnud, isegi polnud võimalust, kui just mingit olukorda ei tekkinud, kus kiirus maha kukkus. Samas osad kurvid, mis kolmandaga läbisime oleksid tahtnud natuke suuremat võimsust. Aga sinna ei saa ka midagi parata, rohkem oskuseid on vaja.
meie eesmärk sai igal juhull täidetud - auto pidas kuus h stabiilset kiiret sõitu vastu ja kõik osalejad said oma sõitmisega suurepäraselt hakkama.
Väike pilt ka meie autost enne ürituse algust:
Järgmine üritus Novembri alguses ja kui keegi tahab meid toetada, siis on igasugune abi teretulnud. Seekord tahaks enne sõitu kogu silla uueks saada - ehk siis tagasillas kõik uued vardad ja puksid, ees siis uued õõtsad, puksid, kondid jne.
Tänud kaasaelajatele.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868