Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz E320CDI, 2004, S211 - Eero_S
Tervist

ABS viga - sai mitme erineva odava aparaadiga möödetud ja löpuks ka tuttava (töökoja) ylikallis (pidavat mitu tuhat euri maksev olema Icon_rolleyes ) boschi aparaat andis veaks et vasaku taga ABS anduri ja selle sama ketta(millepealt loeb) vahe on liiga suur(aircap), sai testitud natuke, live data, abs nagu loeb kiirust, aga suuremal kiirusel (yle 14kmh) hakkab väiksemat kiirust viskama vahepeal sisse(ehk ntx sujuv 20kmh ja vahel viskab 7kmh jne jne) oletan et sellest ka siis veateade, nädalavahetusel lubati et saan töstukile.

libistamist on 1-2 vahetusel harva tunda, enamjaolt aind siis kui NÖ örnagaasiga söita, aga kui peale sökkuda tsipa rohkem, siis vahetab ilusti nii soojalt kui ka kylmalt,
oletan et see viivitus järgmisekäiguvahetamisel (eriti kui sökud pedaali pöhja) on normaalne. nagu manuaaliga vahetades käike, tömme kaob ära ja siistuleb äkki tagasi.

Marksuse öeldud lukustuse teema on endal ka nii et kylmalt (paarkorda pidanud kiiruga kohe liikuma hakata et pole aega olnud soojendada mootorit) ei lukusta turbiini mingi aeg yldse, pöörded pysivad körgel, umbes 2000 ringis, ja ei tea miinuskraadidega aga pluss 5-10kraadises läheb nii 200m aega enne kui turbiini lukustab, esimesed paarkorda lähevad suurema jönksuga sisse, ja pöörded langevad 2000>1000-1200.

turbiini lukustusest veel, kas see peaks olema täiesti 100% lukus vöi selline 150pöörde köikumine , toome näite 80-120kmh kiirusel, on normaalne ? ka arvuti näitas livedatas et "slipping" ja input ja output shafti (RPM difference äkki) vahe oli 70-80 pööret koguaeg. isegi 5 käik 100kmh kiirusel.


vanemast teemast rääkides, väidetavalt paberite järgi on brabuses käinud, aga nii palju kui iselugesin paberitelt, (koos venna saksakeele tölkega) ja netist uurimisega, siis antud brabuse tuuning peaks olema lisa plokk ajule, mida antud autol pole, millejärgi peaks ta (paberite järgi) 240hp olema, (180kw umbes), sommid saavad samasugustest mudelitest aind chipiga 280+hp kätte(210+kw)

tuttaval dynostend olemas, kui kunagi aega ja raha leian, lasen paar tömmet teha et näha palju reaalne kw tase autol on.



Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Mercedes-Benz E320CDI, 2004, S211 - Eero_S - Autor: Eero_S - 29-12-2015, 09:04 PM
RE: Mercedes-Benz E320CDI, 2004, S211 - Alkohoolik - Autor: Alkohoolik - 27-10-2017, 03:07 AM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz S500, 2003, W220 - Marksus Marksus 8 866 23-05-2024, 11:05 AM
Viimane postitus: Marksus
  Mercedes Benz CL 55 KOMPRESSOR AMG 368 kw 2004a " VALGE KOER" siimruz 55 7,546 18-05-2024, 10:04 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz S500, 2015, W222 - hellrix hellrix 38 12,117 14-04-2024, 02:37 PM
Viimane postitus: Sman
  Mercedes-Benz E 350 d 4MATIC ,S213, -17 - Alkohoolik Alkohoolik 36 5,453 10-03-2024, 02:56 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 10 2,673 06-02-2024, 11:42 AM
Viimane postitus: Alkohoolik
  MB W463 G55 AMG 2004 "GODZILLA" secman 150 64,956 30-12-2023, 09:40 PM
Viimane postitus: secman
  MB SL55 AMG 2004 secman 34 19,048 22-12-2023, 09:09 PM
Viimane postitus: secman
  Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a siimruz 66 34,481 09-12-2023, 01:29 PM
Viimane postitus: Rolz
  Mercedes-Benz W253 GLC 2017, Randar Randar 3 1,789 19-11-2023, 06:41 PM
Viimane postitus: Randar
  Mercedes-Benz W463 G55 AMG KOMPRESSOR 5.4 V8 368kW [2007] - nostromo nostromo 38 11,881 01-10-2023, 02:47 PM
Viimane postitus: vreps



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne