26-06-2016, 01:57 PM
Muidugi täiendaks seltsimeest, et külma mootori puhul keerleb ventilaator vabalt nagunii. Ma üldse ei ole kindel, kas visko korrasolekut on väga lihtne niisama kontrollida. Küll soovitatakse selleks ventilaatorit keerutada, küll ajaleherulliga kuuma töötava mootori ventilaatorit peatada proovida ja Saksamaa foorumlased on kohati koguni veendunud, et mõõta tuleb ventilaatori pöörlemiskiirust mootori teatud pöörete juures.
Üldiselt tunduvad kõik variandid enne veenvat tõestust üsna posimisejutuna ja viskoga ventilaatori tegeliku töökorra selgitamiseks võiks keegi targem lausa juhendi kirjutada.
Selge on see, et viskoprobleeme on suurema mootoriga vanadel MB-del lademetes ja mitmete kogemus ütleb, et isegi esindusest uue tellides pole kindel, et see õigesti toimib. Seega karjuv vajadus korrektseks diagnoosimismeetodiks oleks turul justkui olemas.
Parimate soovidega,
Tauno
Üldiselt tunduvad kõik variandid enne veenvat tõestust üsna posimisejutuna ja viskoga ventilaatori tegeliku töökorra selgitamiseks võiks keegi targem lausa juhendi kirjutada.
Selge on see, et viskoprobleeme on suurema mootoriga vanadel MB-del lademetes ja mitmete kogemus ütleb, et isegi esindusest uue tellides pole kindel, et see õigesti toimib. Seega karjuv vajadus korrektseks diagnoosimismeetodiks oleks turul justkui olemas.
Parimate soovidega,
Tauno