Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w123 83.a 2.0 diisli pihustite upgrade vöimalikkus?
#7
Nujah, eks ta ole. Muidugi kuluks suure hobusekarja edukaks kasutamiseks neli vedavat ratast ära, aga alati pole neid ju võtta. Samas, kunagi pole võimsust liialt. Nagu põtrade kogemus näitab. Alustatakse tagasihoidliku "kui paarkümmend hobust juurde saaks" jutuga ja lõpetatakse madalaid 12 veerandmiile sõitva veovõllipurustajaga:evil::evil:

Aga tõsi ta on, et 123 pole just kähkusõiduauto. Samas kiire sõidu kohalt vaidlen vastu. Minu S 213 küll 150 peal kuhugi ei ujunud-tõusnud. Test sooritati suletud alal!:evil: Käänulisel ja kitsal teel hakkab mass segama, kuid lihtsalt hoogsaks sõiduks sirgel teel peaks 123 küll sobima (kui sillalõtkud ikka olematud on).

Ristliigendi kulumine pole kuigi hea indikaator. Sama hästi võib öelda, et 700 kkm pealt sureb spidomeeter. Mõnel sureb, mõnel mitte.

Surveaste ja surve mootoris töötakti lõpul on kaks erinevat asja. Mootori kulumist iseloomustab see viimane, mida ka manomeetriga mõõta saab. Surveaste on muutumatu suurus (põhimõtteliselt vähemalt). Kui survaed jäävad 20 bar lähedale, siis on üldiselt mõtet remondi peale mõtlema hakata ning tõsiselt külmal talvehommikul on oodata mõningaid madalatemperatuurilises keskkonnas sooritatavaid raskejõustikusooritusi aku vahetamise näol.

Oled kindel, et mootoriks on OM 615 ja mitte OM616? Mõlemad 4-pütased, kuid võimsuse vahe märgatav. Pöördemomendi vahe veel olulisem...

Pumba kruttimine on ju odavaim tjuunimise viis. Pappi välja köhima ei pea, tulemus on silmaga näha (ja ninaga tunda)Angry Mootori remont on sigakallis ja seda keegi ei tee - ei tasu ära. Lihtsam on pump lõplikult perse keerata ja siis kuulutada MB sitaks autoks.

Tegelikult on tervitatav, kui keegi läheneb asjale mõistlikumast vaatenurgast ja alustab mootori kordategemisest ning seejärel mõtleb pumba kruttimisest.

Võimsustest ka. OM615 pidavat taluma ~100 hj päris hästi. Tõsi, seda küll mõningase alaväände vähenemise hinnaga. Sinu soovitav 60 kW peaks olema siis suhteliselt ohutu soov. Põhimõtteliselt peaks nii Mynädiesel kui PPDiesel sellise tööga hakkama saama. Iseasi on see, kas küsitav hind --> 500€ taskukohane on. Minule praegu näiteks pole. Aga märjas unenäos on minu OM617.952 just PPd pumbaga ning pisikese vahejahutikesega, tagasihoidlikult 200 hj genereeriv. Tõsi, see maksab natuke rohkem, kui 500€... Seepärast, vähemalt esialgu, jääbki märjaks unenäoks.

Asja mõttekuse üle pole mitte mingit mõtet diskuteerida. Aga mängu ilu maksab ka midagi ja mina tahaks küll näha Eesti võimsaimat 200D:evil:
Vasta


Sõnumeid selles teemas
RE: w123 83.a 2.0 diisli pihustite upgrade vöimalikkus? - Autor: v6sa - 27-02-2007, 05:06 PM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W213 audio upgrade sasskinn12 3 349 10-11-2023, 11:16 PM
Viimane postitus: Helari
  W123 pidurite hooldus, küsin friktsioonklotside tegemiseks vanu klotse. sun 3 432 26-06-2023, 07:12 PM
Viimane postitus: stihl
  W123 82a 300d automaatkasti tuvastamine Rtuning 1 639 09-03-2022, 01:18 PM
Viimane postitus: v6sa
  w123 3.0 TD kõrgsurvepump w123fagon 0 577 30-06-2021, 11:00 PM
Viimane postitus: w123fagon
Question W123 sumbuti HarryPokker 6 3,055 07-07-2020, 09:31 AM
Viimane postitus: HarryPokker
  W123 VIN ei loe varustust (ei tuvasta VIN koodi) Mike22 4 2,954 11-04-2019, 11:06 PM
Viimane postitus: jansa
  W123 2,4 d vajab pidevalt termostaadi vahetust. comoon 2 2,209 25-06-2018, 06:48 PM
Viimane postitus: v6sa
  W123, 230E, 1981 - sun - update 2018 a. sun 0 1,505 06-02-2018, 09:52 PM
Viimane postitus: sun
  W123 M102.920 klapivahede reguleerimine kaupo51 6 5,539 28-08-2017, 08:43 PM
Viimane postitus: kaupo51
  W123: Mis muu mudeli sisu istub w123'le? anderander4 0 1,725 23-08-2017, 08:33 PM
Viimane postitus: anderander4



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne