06-03-2015, 12:25 PM
W211 kohapealt niipalju, et tunduvad üsna roostekindlad olema. Eestist uuenda ostetud esimese otsa omadel on näha olnud roostet tagaluugil ja tagumistel koobastel.
Minul on mõlemad W211 olnud otse Itaaliast, nendel kere muidugi rooste osas nagu uutel. Kui universaal W211, siis vaata et tagumised õhkpadjad peaks, kuigi see selgub sul üldiselt siis, kui auto öö või paar päeva seisnud. Tõstukipealt muidugi näeb, kui padjad on pragulised juba.
V6 osas ei oska veel kaasa rääkida, sest ise alles nädala jagu omanik olnud. Kuulduste järgi on vastupidav mootor, probleeme on olnud EGR, swirl mootoriga, osadel ka pihustitega. Samas pihustid peaks olema paremad, kui vanematel rida CDI mootoritel. Küünlad nagunii kuluosa, vahetus pole hirmkallis ja korralik Boschi/Beru küünla tükihind kuskil 15-20€.
Minul on mõlemad W211 olnud otse Itaaliast, nendel kere muidugi rooste osas nagu uutel. Kui universaal W211, siis vaata et tagumised õhkpadjad peaks, kuigi see selgub sul üldiselt siis, kui auto öö või paar päeva seisnud. Tõstukipealt muidugi näeb, kui padjad on pragulised juba.
V6 osas ei oska veel kaasa rääkida, sest ise alles nädala jagu omanik olnud. Kuulduste järgi on vastupidav mootor, probleeme on olnud EGR, swirl mootoriga, osadel ka pihustitega. Samas pihustid peaks olema paremad, kui vanematel rida CDI mootoritel. Küünlad nagunii kuluosa, vahetus pole hirmkallis ja korralik Boschi/Beru küünla tükihind kuskil 15-20€.