Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CDI sisselaskekollektori klappide eemaldamine+turbo probleem
#10
Star 
Endiselt vaevan pead selle probleemiga.
Räägin, mis vahepeal on olnud.
Kui gaasipedaali vajutada ja tuleb see kõrisev helin (eriti külmalt) ning hoida siis läheb avariireziimi.
Sai mindud diagnostikasse. Selgus, et TURBO RÕHK on madal. Asi selge, ning sai Hort autosse tagasi viidud, kus turbot tehti.
Seal nad omakorda tegid ka diagnostika, et jah, näitab tõesti seda viga.
Auto oli seal poolteist kuud. Jutu järgi nad arvasid, et viga on mingis turbo anduris, mis reguleerib rõhku (ma ei tea mis selle täpne nimetus on). Igastahes olid nad selle kuskilt teise auto pealt võtnud ja arvasid, et see jamab. Siis nad otsisid seda, ning siis olid midagi reguleerind või asja. (ei oska öelda mida ja mida seal üldse saab reguleerida).
Auto sain kätte jaanuari keskel.Öeldi, et valmis. Kuna kahjuks ma ise ei saanud autot ära tuua ning proovida. Toodi siis Pärnu ära. Läksin proovisõidule. Täpselt sama jama. Midagi ei ole paremaks läinud. Helistasin Hort i tagasi, et kas tegite ka midagi. Ja, ja, et nendel seal oli auto korras olnud. Olid veel viimati EGR ei puhastanud (mida ma ise olen ka mitu korda teinud). Viimasena väitsid, et EGR on läbi ja kas tellime uue? Keeldusin, ning jäin kahtlema selles veas.
Läksin Pärnusse diagnostikasse. Arvuti taha. Ikka näitab TURBO RÕHK MADAL. Läbi arvuti sai EGR proovitud(kinni lahti) kõik ilusti toimetas. Ehk EGR korras. Ei tea, kas Hort is nad seal lambist huupi ennustavad mis viga võib olla?
EGR arvutiga testides(kinni lahti), ning sai EGR täitsa küljest võetud (aga juhe järgi). Tulemuseks oli, et auto suri välja. Lisaks oli sisselaske kollekotris imelikult palju vingu (tossu). Lõpuks diagnostik arvas, et katalüsaator umbes. ( siin üleval pool kasutaja muuseas pakkus ka sellise varjandi välja).
Sai siis koju mindud. Võtsin sumbuti täitsa alt ära ning läksin sõitma. Läks palju paremaks. Üleüldiselt mootori töö ka.
Lõikasin kat i pooleks, seest tühjaks ning kokku tagasi keevitatud. Sumps alla tagasi ja uuesti proovile. On parem, aga ei ole see mis peaks olema.

Tegin ka video hetke olukorrast.

Video on tehtud töösoojamootoriga, ning kui vajutad pedaali umbes keskele. (kui kickdown tallata, võtab kohe turbo järgi ja ei ole mingit probleemi) Kuulete, umbes 2100 pöörde juures hakkab kärisev hääl (sellel hetkel lööb sumpsist musta ning mõtleb veidi ja tuleb turbo järgi. Seejärel must koab kui turbo järgi tuleb.
Külma mootoriga on asi hullem. See kõrisev hääl jääb pikkalt kui pedaali hoida.(nii ta viskab avariireziimi ka) Aitab ainult see kui pedaali vabastada ja uuesti vajutada. Siis võtab turbo ilusti järgi.

Ehk on kellegil ideid? mida edasi?
Vasta


Sõnumeid selles teemas
RE: CDI sisselaskekollektori klappide eemaldamine+turbo probleem - Autor: Nostop - 14-02-2014, 12:16 AM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W212 airmaticu probleem Henrit 3 500 06-01-2024, 01:45 AM
Viimane postitus: hannest
  W212 150kw OM651 turbo surm Ott 5 441 17-11-2023, 01:37 PM
Viimane postitus: Ott
  W211 Turbo probleem difred 12 1,742 07-06-2023, 08:57 AM
Viimane postitus: v6sa
  Probleem w212, neljanda silindriga Kevin O 6 590 05-06-2023, 10:27 AM
Viimane postitus: meego
  W212 E200 2010 tagumise telje probleem Sander1990 0 359 08-03-2023, 04:21 PM
Viimane postitus: Sander1990
  Xenoni probleem Paranormaalne 2 412 16-11-2022, 09:41 PM
Viimane postitus: Black66
  W210 E270CDI 2000a. turbo ja sellega seonduv Uuki 0 316 21-10-2022, 10:36 PM
Viimane postitus: Uuki
  HYBRID TURBO OneSlowCDI 0 310 11-10-2022, 05:53 PM
Viimane postitus: OneSlowCDI
  Probleem W212 E350 cdi 09 roolilatiga kotto 1 591 04-10-2022, 04:46 PM
Viimane postitus: stihl
  S211 kliima probleem buby 3 744 18-07-2022, 05:27 PM
Viimane postitus: buby



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne