19-11-2013, 02:07 PM
(19-11-2013, 01:50 PM)Matu90 Kirjutas: ...
Küsimus on selles, et kusmaalt hakkab auto lagunema ja juba SUURI investeeringuid nõudma.
Uus pump uued pihustid kettide vahetus jne. Pihustite remont remondiks kui ma pean selle ühe korra ära tegema on Ok.
Diiselmootoriga auto küsib palju raha peale esimest solkkütusepaagitäit, mille võib saada ka tuntud tanklast.
Ülejäänu on hoolduses kinni: 300+ kkm kestavad vabalt. 500 - pole probleemi, kuid kuluosadeks muutuvad pumbad, ketid, suured puksid...
Samas võib vabalt 150 kkm reaalse läbisõidu juures jala ämbrisse panna mingi elektroonikplokk, mille asendamise maksumus on neljakohaline...
(19-11-2013, 01:50 PM)Matu90 Kirjutas: Ma ei ütle, et kõik väikese läbisõiduga masinad on keritud. 2004 aasta ja 200 000 läbisõitu on küll vähe.
...
Paraku Sa nii kirjutasid.