Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
om606 erinevused
#6
Sisselaske nukkvõll on erinev, N/A-l avanevad klapid 1mm rohkem (turbokal pressitakse õhk naguinii silindrisse ja seal on väiksem klapi käik mõistlik)
Kolvid erinevad (materjal)
Kepsud erinevad (materjal)
Õlipump, õlijahutus on erinevad (mõneti täiesti erinevad lahendused)
N/A puudub nii turbo õlituse väljavõtt kui karterisse tagasilaskmise võimalus (tuleb ise aretada)
N/A pumbal 5.5mm elemendid, turbokal 6.0
Karteripõhjad on erinevad (kinnitus poltide muster oli sama, kuna ka põhjatihend on sama, isegi sama mis 603)
Kui N/A mootoritele paigaldati üldiselt paks plokikaanetihend, siis turbokal metallist (metallist tihendit ei puhu minema nii kergelt, on ka kallim. vist 50 vs. 70€

Pisiasjad:
Väljalaske kolle tihendid (N/A mootoril kaks, turbokal üks tervik tihend)
Väljalaske kolle poldid asuvad erinevalt (nii N/A kui turboka kaanes on tikkpoldi avasid rohkem ja saab ümber tõsta tikkpolte nagu vaja)

Mainimist vajab:
Ka N/A mootoriplokis on vändaanduri asukoht ehk paigaldusvalmidus.
Väidetavalt on 606N/A pump parim, millele suuremad elemendid lisada
Suuresti on tegu OM603-me mootoriplokiga, väntvõllid on samad, silindri diameeter, kolvirõngad, kolvikäik jne. Lihtsalt klappe on rohkem. 606 ja 603 mootoriketid on erinevad (kettide üldpikkused).
Kes mõtleb et tal on 603 turbokas ja jube hea oleks sinna 606-e plokikaan pista, siis peab arvestama et vahetust vajavad ka kolvid (milledes süvendid pihustipesa ja klappide tarvis asuvad erinevalt) ja mootorikett- rohkem probleeme nagu ei näegi.

Üks loll töö, aga EPC-st näpuga järge ajades leiab ühesugused detailid üles küll, kunagi sai kõvasti neid võrreldud.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
om606 erinevused - Autor: kaido - 03-11-2013, 07:12 PM
RE: om606 erinevused - Autor: v6sa - 04-11-2013, 09:16 AM
RE: om606 erinevused - Autor: kaido - 04-11-2013, 10:37 AM
RE: om606 erinevused - Autor: hents99 - 04-11-2013, 01:43 PM
RE: om606 erinevused - Autor: Lääne - 04-11-2013, 03:22 PM
RE: om606 erinevused - Autor: hannes_s - 04-11-2013, 05:34 PM
RE: om606 erinevused - Autor: kaido - 04-11-2013, 09:34 PM
RE: om606 erinevused - Autor: _siim_ - 05-11-2013, 11:31 PM
RE: om606 erinevused - Autor: hannes_s - 06-11-2013, 11:00 PM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Vana hea om606 ja turbotamine. Miskimingi12 3 656 19-01-2023, 11:15 PM
Viimane postitus: Miskimingi12
  OM606 ja OM605 plokk P6ka 2 1,123 15-12-2020, 11:22 PM
Viimane postitus: P6ka
  om606 w140 EGR eemaldamine leonK 3 3,112 19-09-2019, 07:23 AM
Viimane postitus: v6sa
  Om606 mootorist eenupeenu 2 2,536 26-02-2019, 06:31 PM
Viimane postitus: fubuq
  Om606 961 jõud kaob Siim105 8 5,985 05-01-2019, 04:12 PM
Viimane postitus: Siim105
  83kw 3.0d manu kast ja dogleg kasti erinevused mrmikumike 4 3,018 04-06-2017, 10:25 PM
Viimane postitus: mrmikumike
  OM606 turbo pikkvint 17 14,447 20-04-2016, 07:23 PM
Viimane postitus: ReinGSM
  OM606 Nissan patrolile. Allar 1 30 17,752 03-04-2016, 10:55 AM
Viimane postitus: Allar 1
  Om606.910 alla 2000 pöörde ei tööta fubuq 6 4,641 16-12-2015, 03:57 PM
Viimane postitus: fubuq
  W212-le OM606? td606 2 2,865 18-02-2015, 03:01 PM
Viimane postitus: erx000



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne