05-08-2013, 10:42 AM
(05-08-2013, 09:40 AM)v6sa Kirjutas: Ei ole see korras 2,2 ka midagi erilist - proovitud. Neljasilindrilise plädin ...Ega midagi segi ei aja? Ma olen kuulnud kiirendades 4-silindrilise plädinat W210 2,2 CDI kapoti alt, plädiseva bensukaga pole kokkupuudet olnud. Japsi ja MB bensuka iseloom imho küll kuidagi sarnased pole. Ilmselt Sa pole siiski korras sellise mootoriga autot pruukinud (ma mõtlen tegelikku alla 500000 ls, millel asjamehed ei ole pritsungi jms plomme maha näppinud, teinud reguleeringuid jne).
Ps
Legendaarsel 3-liitrisel 12-klapilisel bensukal on 255Nm saadaval 4400 rpm ja maksimumvõimsus 5700 rpm juures, ega see veel sellest mootorist jaapanlast ei tee. Lõppkiirus võrreldes 2,2-sega +15 kmh (220 vs 205) ja 0-100 kiirendus - 2 sekundit (8,6 vs 10,5). Aga kui Sul on väände graafikuid vaatamiseks panna, vaataks huviga.