23-04-2013, 11:55 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-04-2013, 11:57 AM ja muutjaks oli Thompson.)
(23-04-2013, 09:47 AM)v6sa Kirjutas:(22-04-2013, 09:46 PM)Thompson Kirjutas: Veits vana postitust tsiteerin, aga mis sellel ABD-l (kuulub jne. alla) siis viga on?
Selle "kiiremat ratast pidurdava süsteemiga" olen mõlemad talved ilma liivaämbrita liikuda saanud. Kui rattad kaapima ajab ja ABD tuli vilkuma hakkab, siis üldiselt saab paigast ära ilusti. vahetevahel peab jah nats "õõtsutama". See talv oli lõbus vaadata kuidas bemmivennad oma 1wd-ga foori alt ära ei saanud.
Mis on ABD?
Ma tean, mis on ETS ja tean väga hästi, kui kehv abiline see pudedal pinnasel on - aitab kiiresti maakera sisemusse minna. Kõval, kuid libedal pinnal veidi ikka aitab ka.
ASD on puhas difrilukk - hüdroga surutakse kettapakk kokku ja nii differ lukustubki. Saab kiiresti külg ees võpsikusse...
ESP on targem loom, osates nii mootorit juhtida (loe: kahtluse korral kägistada) kui piduritega auto külglibisemist elimineerida. Teatud piirides õnnestub...
Mul on armatuuris selline tuluke, mis vilgub kui ta töötab. Netiotsing andis tulemuseks Automatic Brake Differential. Lumeplögas töötas päris hästi.
Ma pigem eelistaks on/off diffrilukku igasugustele ASD-dele, ABD-dele ja muudele akronüümidele. Sprinterile leiaks selle lammutusest ilusti, aga ausaltöeldes ei näe sügavat vajadust.
Kuna mul mootori võimsust veits napib, siis ma saan sellega külje ette ajada ainult jää peal. Lakkab töötamast 90nga.
See oli veits OT, sorry.