19-03-2013, 06:30 PM
Pole tegelt kindel, et käepidet kasti küljes pole.
Mida see tähendab "Kas põhjagaasiga ka libistab?"? Kas sa mõtled seda teiselt kolmandale vahetust?
Ma ju räägin, et ainult väga lodeva gaasivajutusega viskab korraks just konkreetsel kiirusel pöördeid üles. Kui aga pedaali natukenegi rohkem või täitsa põhja tallata, siis vahetab ilusti.
See mul esimene automaatkastiga auto (kindlasti ka viimane!) ja ma ei oska seisukohta võtta. Kuidas ma aru saaksin, kas siis see neljas käik libiseb või mitte? Või mida see tähendab: "kast libiseb"? Kas kõik käigud võivad eraldi libiseda?
Näiteks kui sõidan 90-ga, siis gaasi andes pöörded tõusevad küll kuigipalju aga nagu ma aru saan, siis sellel turbiini lukku polegi ja vedu ongi selline sültjas, nagu kummipaela effekt.
Selle KD värgi katsetan homme ära.
Tegin ka paar vähe tummisema kiirenduse videot:
Siin täitsa lõpus vajutasin 90-ne pealt korraks gaasi põhja ja siis lasin lahti:
Mida see tähendab "Kas põhjagaasiga ka libistab?"? Kas sa mõtled seda teiselt kolmandale vahetust?
Ma ju räägin, et ainult väga lodeva gaasivajutusega viskab korraks just konkreetsel kiirusel pöördeid üles. Kui aga pedaali natukenegi rohkem või täitsa põhja tallata, siis vahetab ilusti.
See mul esimene automaatkastiga auto (kindlasti ka viimane!) ja ma ei oska seisukohta võtta. Kuidas ma aru saaksin, kas siis see neljas käik libiseb või mitte? Või mida see tähendab: "kast libiseb"? Kas kõik käigud võivad eraldi libiseda?
Näiteks kui sõidan 90-ga, siis gaasi andes pöörded tõusevad küll kuigipalju aga nagu ma aru saan, siis sellel turbiini lukku polegi ja vedu ongi selline sültjas, nagu kummipaela effekt.
Selle KD värgi katsetan homme ära.
Tegin ka paar vähe tummisema kiirenduse videot:
Siin täitsa lõpus vajutasin 90-ne pealt korraks gaasi põhja ja siis lasin lahti: