13-11-2006, 04:33 PM
Väidetavalt lõppes W124 200 mudeli tootmine juunis 1990... See oli siis Strömbergi karburaatoriga.
Aga se on OT ja pole antud hetkel oluline.
Lähtume siis eeldusest, et Su autol on pritse. Kuna küünlad und jagajakaas on vahetatud aasta tagasi ning viga on korrapäratu, siis võib süütesüsteemi süüdlaste nimekirjast esialgu maha tõmmata. Kuigi, eks viimaseid hetki elavad süütejuhtmed võivad kah igasugust anomaaliat põhjustada... Aga siis peaks viga avalduma regulaarsemalt...
Kas auto ei luba ega üritagi käima minna, kui tal jälle "paha tuju" on? Tagant summutist bensiinilõhna tuleb? Küünlad märjaks lähevad? Bensiinipump ikka tööle hakkab?
Aga diagnostikut ei oska soovitada.... Keegi ei taha nende vanade pritsetega tegelda. Arvutit külge panna veel ei saa ja ise ka enam mõelda ei osata. See viimane käis siis remondimeeste pihta. Iseasi on see, et tihti ei taha klient mõtlemise eest maksta...
Rakveres oli keegi, kes nende vanemate pritsete elektroonikaga tegeles. Ehk oskab keegi tema kontakti anda...
Kusjuures minu tutvusringkonnas on vana pritsemootoriga paskat, mis aeg-ajalt keeldub käivitumast. Aga kui valada tilk bensiini, lahustit vms. põlevat vedelikku sisselaskesse, siis käivitub matsust ja jääb probleemideta käima. Samuti pole mingeid probleeme ei kütusekulu, tõmbe ega käivitumisega üldisemalt. Lihtsalt on hetki, kus auto nõuab "hommikumahla", mis paneks käima...
Aga se on OT ja pole antud hetkel oluline.
Lähtume siis eeldusest, et Su autol on pritse. Kuna küünlad und jagajakaas on vahetatud aasta tagasi ning viga on korrapäratu, siis võib süütesüsteemi süüdlaste nimekirjast esialgu maha tõmmata. Kuigi, eks viimaseid hetki elavad süütejuhtmed võivad kah igasugust anomaaliat põhjustada... Aga siis peaks viga avalduma regulaarsemalt...
Kas auto ei luba ega üritagi käima minna, kui tal jälle "paha tuju" on? Tagant summutist bensiinilõhna tuleb? Küünlad märjaks lähevad? Bensiinipump ikka tööle hakkab?
Aga diagnostikut ei oska soovitada.... Keegi ei taha nende vanade pritsetega tegelda. Arvutit külge panna veel ei saa ja ise ka enam mõelda ei osata. See viimane käis siis remondimeeste pihta. Iseasi on see, et tihti ei taha klient mõtlemise eest maksta...
Rakveres oli keegi, kes nende vanemate pritsete elektroonikaga tegeles. Ehk oskab keegi tema kontakti anda...
Kusjuures minu tutvusringkonnas on vana pritsemootoriga paskat, mis aeg-ajalt keeldub käivitumast. Aga kui valada tilk bensiini, lahustit vms. põlevat vedelikku sisselaskesse, siis käivitub matsust ja jääb probleemideta käima. Samuti pole mingeid probleeme ei kütusekulu, tõmbe ega käivitumisega üldisemalt. Lihtsalt on hetki, kus auto nõuab "hommikumahla", mis paneks käima...