17-10-2012, 08:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-10-2012, 09:14 PM ja muutjaks oli Renkju.)
Jätkaks vanat teemat
Sai ka hiljuti OM601 mootoril termostaat välja vahetatud kuna eelnevalt sõites langes maanteel temperatuur 60 kraadini, samas koha peal seistes aegajalt tõusis 100.
Peale termostaadi vahetust juthus nii ,et linnasõidul läks võrdlemisi ruttu töösoojaks(80-85 kraadi) ning hoidis seda temperatuuri kenasti, aga maanteel 90 km/h sõites päris tihti läks sajani, eriti, kui Lõuna- Eestis Tatra Orgu üles sõites.
Kiire lahendusena olen täheldanud, et soojendus salongis põhja ja temp langes koheselt 90-ni, samas pidin ka temp. anduri lühistama, et vent pidevalt taga oleks, sellest muidugi pole senini abi olnud, ei jahutaks justkui.
Kõige murettekitavam ongi see, et linnas on super hea sõita, aga maanteel hoia silmad koguaeg temp. näidkul ja peab palavas sõitma, selline tunne nagu oleks termostaadi valetpidi sisse pannud...
Mõista, mõista....?
Sai ka hiljuti OM601 mootoril termostaat välja vahetatud kuna eelnevalt sõites langes maanteel temperatuur 60 kraadini, samas koha peal seistes aegajalt tõusis 100.
Peale termostaadi vahetust juthus nii ,et linnasõidul läks võrdlemisi ruttu töösoojaks(80-85 kraadi) ning hoidis seda temperatuuri kenasti, aga maanteel 90 km/h sõites päris tihti läks sajani, eriti, kui Lõuna- Eestis Tatra Orgu üles sõites.
Kiire lahendusena olen täheldanud, et soojendus salongis põhja ja temp langes koheselt 90-ni, samas pidin ka temp. anduri lühistama, et vent pidevalt taga oleks, sellest muidugi pole senini abi olnud, ei jahutaks justkui.
Kõige murettekitavam ongi see, et linnas on super hea sõita, aga maanteel hoia silmad koguaeg temp. näidkul ja peab palavas sõitma, selline tunne nagu oleks termostaadi valetpidi sisse pannud...
Mõista, mõista....?