10-11-2006, 04:42 PM
Tere, härrased, et mitte öelda seltsimehed!
Üldiselt on w124 M102 ehk vana hea rida 4 nii lollikindel, et miski muu tavaliselt ei jukerda kui jagajakaas, küünlajuhtmed ja õhutorud.
Mitte miski ei aita süütesüsteemi jamade vastu paremini kui umbes kord aastas kogu lugu välja vahetada, et alati mõnus oleks. Need asjad ei ole teab mis kallid B-varuosana. Samas võib alati oodata ka uute probleemideni ja siis välja vahetada.
Teine asi, mis tuleks kindlasti üle kontrollida, on sissepritse all asuv õhutoru, mille üks ots on ühendatud tühikäigumootoriga. See asub erakordselt halva koha peal ja kui see on pragunenud või lihtsalt viletsasti kinnitatud, kisub auto sealt õhku ja võib täiesti ettearvamatult halvasti käima hakata.
Õhutoru asja saab tegelikult kontrollida ka suvalist hästipõlevat spray-d sissepritse lähedusse (kuid mitte õhupuhastisse) pihustades. Kui õhku ja seega ka seda hästipõlevat kemikaali sisse kakub, kuuled koheselt mootori töös hetkeks muutust.
Ise kahtlustaks siiski pigem küünlajuhtmeid, jagaja kaant ja võibolla ka piipe. See on paraku vist ainus selle mootori tõeliselt nõrk koht.
Aga ega ma ka ei tea.
Tervitades,
Tauno
Üldiselt on w124 M102 ehk vana hea rida 4 nii lollikindel, et miski muu tavaliselt ei jukerda kui jagajakaas, küünlajuhtmed ja õhutorud.
Mitte miski ei aita süütesüsteemi jamade vastu paremini kui umbes kord aastas kogu lugu välja vahetada, et alati mõnus oleks. Need asjad ei ole teab mis kallid B-varuosana. Samas võib alati oodata ka uute probleemideni ja siis välja vahetada.
Teine asi, mis tuleks kindlasti üle kontrollida, on sissepritse all asuv õhutoru, mille üks ots on ühendatud tühikäigumootoriga. See asub erakordselt halva koha peal ja kui see on pragunenud või lihtsalt viletsasti kinnitatud, kisub auto sealt õhku ja võib täiesti ettearvamatult halvasti käima hakata.
Õhutoru asja saab tegelikult kontrollida ka suvalist hästipõlevat spray-d sissepritse lähedusse (kuid mitte õhupuhastisse) pihustades. Kui õhku ja seega ka seda hästipõlevat kemikaali sisse kakub, kuuled koheselt mootori töös hetkeks muutust.
Ise kahtlustaks siiski pigem küünlajuhtmeid, jagaja kaant ja võibolla ka piipe. See on paraku vist ainus selle mootori tõeliselt nõrk koht.
Aga ega ma ka ei tea.
Tervitades,
Tauno