18-09-2012, 01:49 AM
(17-09-2012, 12:29 AM)hannes_s Kirjutas: Millest see tingitud on ja kuidas see kasti töötamises väljendub?Kui ma sain su küsimusest õigesti aru, et miks see fiksaator ära murdus ja mis kuidas see kasti tööd mõjutas?
(30-06-2012, 12:54 AM)MarekV Kirjutas: Peale otsakaane mahavõtmist selgus et kohe pumba taga oleva kolvi fiksaator on ära murdunud. Ja kuna ära murdunud tükk ei lase kolvil täielikult tagasi tõmbuda on kolb viltu. Millest võib selline asi põhjustatud olla?
Miks ta katki läks ma kindlalt ei tea. Aga üks võimalikest variantidest mis mulle on räägitud on äkki see, et kui talvel lumahages kinni istud ja üritad rapsides edasi-tagasi välja saada. Siis see kolb (see üsna suure diameetriga) ei jõua täielikult õli täis joosta enne kui juba edaspidi käiguga lappi annad. Tänu sellele ning halbade juhuste kokku langemisele võib kolb viltu minna ning seda fiksaatorit väänama hakata, kuni ta järgi annab.
Olen üsna kindel et kaste millel see fiksaator katki on liigub vanemate masinate seas palju. Aga kuni kolvi käik lühike siis see murdunud fiksaator ei pruugigi oma pesast välja tulla. Ja kolbi hoiab pöörlemast ka pidurilint.
Mul lihtsalt sattusid mitu halba asja ühele ajale.
Juhul kui see fiksaator sinna kolvi taha risti satub nagu mul, siis väljendub see kasti töös selliselt, et nii edaspidi käik kui tagurpidi käik on samaaegselt sees.
Loodan et ei saanud väga segane jutt.