14-08-2012, 09:16 AM
(14-08-2012, 09:02 AM)v6sa Kirjutas:Ma nägin hiljuti Pärnust tulles kerghaagisel pikka ja kõrget staabeldatud lauavirna, mis oli ühegi kinnituseta(13-08-2012, 10:09 PM)Priit Kirjutas: ...
Kuidas seda lubatud kerghaagise massi üldse tuletatakse?
Vaadates passe on mulle jäänud mulje, et kasutusel on Eesti Loto vana masin (vist kutsuti lototroniks)...
Tegelikult on siin hulk tegureid (muu hulgas nõue suuta paigalt võtta 12% kallakul 5 korda järjest) mille alusel tootja piirab massi. ARK vaid jälgib, et tootja piirang ei läheks üle meil kehtivate seadusandlike.
Muidugi, selliste uudiste: Saab kraavis, käru upakil valguses on kogu kärutamine ikkagi normaalset mõistust nõudev tegevus.
Antud juhul näikse 3meetrise kastiga kerghaagises olevat 4meetrine laud kogu portemahu piires. Ehk peal on nii 1,4 tm lauda koorma massiga nii 700+ kg... Vat selliseid "kerghaagisekoormaid" ehk aitaks too seadusemuudatus ära hoida.
Loota ju võib...
Ei puuduta küll käru, aga hiljuti Tallinnas Ehituse ABC hoovilt kodanik (meesterahvas) sõiduautoga üritas teisaldada vähemalt 1,5 m2 pleksiklaasi, nii et oli ise roolis ja teise käega hoidis seda läbi akna vastu auto külge kinni. Võite kolm korda arvata, mis selle plastikuga teele välja sõites toimus.