05-04-2012, 12:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-04-2012, 12:50 PM ja muutjaks oli leitsaku.)
(27-02-2012, 11:40 AM)V@hh Kirjutas:(26-02-2012, 10:10 PM)zeka Kirjutas:(26-02-2012, 06:13 PM)stihl Kirjutas:(26-02-2012, 05:05 PM)zeka Kirjutas: Kui saaks teada mis surve annab pump igale pihustile siis on teada kas asi on pumbas või pihutites!
Vblla oskad ka tuua hea põhjenduse, miks pump, mis on täiesti töökorras, äkki pärast pihusti vahetust ühele pihustile peaks hakkama vähem survet andma???
Siis, kui põhjendus olemas, peaks selle kinnitama ka hüüumärgiga!
Peale, muidugi selle põhjenduse, et juhuslikult sul on selline pump hetkel üle ja müüa...
Kust te teate et pump on töökorras? Kui pump annab välja näiteks 100bar ja pihusti on 115bar kuidas seda hakkb töötama, vanal pihustil oli surve ntx 100bar ja pump suudas seda tootma, nüüd aga peale otse vahetust ja reguleerimist surve on tõusnud(mõned diisli spetsialistid isegi teevad surve 130-135bar) ja peale mõned tuhat läbisõitu see väheneb!
Täiesti õige jutt. Oli sama situatsioon 123 2,4 diisliga. Kuna aga masin oli juba vana ja temaga plaaniti veel ainult aasta jagu sõita sai ühel uue pihustil pritserõhk katseliselt 100 bari peale rihitud ja hakkas mootor ühtlaselt tööle.
kirjutasid et Probleem selles veel et pihusti ja pihustipesa vahelt mullitab kütust.....
siis ju pihustipesa laseb läbi.
(05-04-2012, 12:46 PM)leitsaku Kirjutas:lisaks veel et probleem tekkis peale pihustiotste vahetust.(27-02-2012, 11:40 AM)V@hh Kirjutas:(26-02-2012, 10:10 PM)zeka Kirjutas:(26-02-2012, 06:13 PM)stihl Kirjutas:(26-02-2012, 05:05 PM)zeka Kirjutas: Kui saaks teada mis surve annab pump igale pihustile siis on teada kas asi on pumbas või pihutites!
Vblla oskad ka tuua hea põhjenduse, miks pump, mis on täiesti töökorras, äkki pärast pihusti vahetust ühele pihustile peaks hakkama vähem survet andma???
Siis, kui põhjendus olemas, peaks selle kinnitama ka hüüumärgiga!
Peale, muidugi selle põhjenduse, et juhuslikult sul on selline pump hetkel üle ja müüa...
Kust te teate et pump on töökorras? Kui pump annab välja näiteks 100bar ja pihusti on 115bar kuidas seda hakkb töötama, vanal pihustil oli surve ntx 100bar ja pump suudas seda tootma, nüüd aga peale otse vahetust ja reguleerimist surve on tõusnud(mõned diisli spetsialistid isegi teevad surve 130-135bar) ja peale mõned tuhat läbisõitu see väheneb!
Täiesti õige jutt. Oli sama situatsioon 123 2,4 diisliga. Kuna aga masin oli juba vana ja temaga plaaniti veel ainult aasta jagu sõita sai ühel uue pihustil pritserõhk katseliselt 100 bari peale rihitud ja hakkas mootor ühtlaselt tööle.
kirjutasid et Probleem selles veel et pihusti ja pihustipesa vahelt mullitab kütust.....
siis ju pihustipesa laseb läbi.
Kas pihusti oli kõvasti kinni?,et äkki ajas peapaigast õrnalt ära ja juba pääseb rõhk välja.Ka tahmavad pesad ära...
Samas omal 3 silindriga sama jama, pesa sutsib vahelt läbi. Ka peale pihustiotste vahetust hakkas pesa läbi sutsima.
Järgmine nädal remonti.SAiis näeb täpsemalt.
Samas saab pesa peale keerata, vahest ei aita seegi.
Pesavõetakse maha ja puhastatakse ära.
uus pesa 155 euri tk kuskil