02-04-2012, 11:52 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-04-2012, 11:58 AM ja muutjaks oli Priit.)
(02-04-2012, 11:10 AM)v6sa Kirjutas: Miks 210 on välistatud? 202 saan aru...-210 lihtsalt ei meeldi, maitse asi
Ma usun, et täna Eestist Sa sellist antud hinna eest ei leia. Ning Saksastki pead ise järele minema. 124 on oma hinnapõhja läbinud ja korralike hinnad on tõusmas. Ning siinne autode "remontimise" tase teeb meele mõruks.
Nüüd kriteeriumeist kah natuke. Läbisõit on vaid kõrvadevaheline probleem. Pool asjalikult hooldatud Megakilomeetrit pole veel mingi näitaja.
CD tõmba kohe maha, kui just ei plaani Musta Numbrit taotlema hakata. Valutum on ise paigaldada meelepärane.
Istmesoojenduste leidumine tekstiilsisus on üsna haruldane. Aga vahel leiab (mul näiteks on, sinised, loomulikult).
Keegi siin propageeris Šveitsi - olevat palju heas korras autosid madalate hindadega.
Ma eeldan, et oled läbi kalkuleerinud praeguse heakstegemise kulud. Usun, et 4 kilo eest saad oma senise päris heasse konditsiooni...
-Kindel soov automaat, st enda oma üles ehitama ei hakka
-nõus, et diisli puhul 500 kkm headel teedel pole probleem, kui on kasutatud korralikke (eelistatult originaal) osi ja hoolduse osas on olemas täisajalugu. Bensukaga jään pigem eriarvamusele.
-Kuigi ka hooldusraamatuid võltsitakse, on hooldusdok olemasolu minu jaoks pluss, pealegi vanal masinal on võltsimine suht mõttetu . Ca 4 a tagasi sai töö juurde soetada muide tänase 6000 eur eest 94 a VW Caravelle 2,4 diisliga tegeliku alla 200000 läbisõiduga, mida kinnitas hulk erinevaid pabereid ja tänaseni pole tulnud selles autos pettuda.
(02-04-2012, 11:15 AM)HotPapa Kirjutas:(02-04-2012, 09:31 AM)Priit Kirjutas: -Tegelik läbisõit bensukatel kuni 200000, diislitel kuni 300000
Seda kriteeriumit jälgides sa võidki otsima jääda. LS pole enam nii vanal auto määrav, peaasi, et on veel värske. Tõendatud ja õige ls'iga masin läheb välismaal kohe loosi ja kasvõi mingi kohalik võtab ära ja edasimüüja paneb korraliku kääri vahele kui peaks selline masin ka siiamaale sattuma. Tavaliselt see kes selliseid korralikke pille Eestisse toob, teab nende väärtust ja sealt miskit odavat hinda loota kindlasti pole. 4 k kanti saad tõesti healjuhul el. aknad, automaatkasti ja el. katuseluugi. Kui juba kont ja cruis peal, siis seal hind teine või noh, võib ka tulla lisas aga roostetava kerega või mõne muu suurema veaga. Selle korraliku nelja leidimine oli juba paar aastat tagasi raske, egas nüüd lihtsamaks läinud pole.
Endal tekkis ka nüüd perre üks neli 3ne disla automaatkastiga...ja sigahea masin on, kui ikka tahad sõidukulude pealt kokku hoida ja mingitki emotsiooni saada siis neli on õige valik, a peasi, et pole surnud masin!
Vana tehnika FTW!
Tänud vastuse eest.
Suure läbisõiduga masinatel ju see probla, et automüüjad viskavad paberid minema ja võid ainult oletada, mis hooldust see saanud on. 2-ne bensukas, kui käru ei vea (et momenti rohkem tahaks), on kütusekulult samaväärne 3-se dislaga.
Kont-kliima mulle endale pigem ei meeldi, ainult luuk on väga ok.
Ps - kui suur töö on cruisi hilisem aretamine? Tagumiste peatugede lisamine?
Ma ise olen ka 124 emotsiooniga väga rahul, seepärast uuringi.