26-05-2011, 04:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-05-2011, 05:13 PM ja muutjaks oli denis23.)
(25-05-2011, 07:36 PM)nostromo Kirjutas: Köik kena kuid toonklaas ei lähe sellisele klassikule kahjuks mitte-ikka akvaarium.
Kas W116 originaalis köikidel kroomtiivaääred?
Sellise nimekirja peale kadus küll hetkel teise müügisoleva 116 restaureerimisplaan ära
Edu müügis!
Jah, Nostromo, ega ma ka ei soovitaks kellegile seda teed. Sest kui müüa tahad, siis saad 1/4 oma kuludest. Ok, praegu on hinnad Saksas tõusnud, ütleme 1/3...Eks autodega on alati nii, aga vana S-klass on selles mõttes eriline rahaline enesetapp.
Järjekordne tõend - ainuüksi müügieelne ettevalmistus (puhastus, uued kettad/klotsid/pidurid, uus summuti) praegu läheb 1000 euri maksma)
Tiivade kroomääred ei ole jah originaalis sellel autol olnud, kuigi OEM-na seda kasutati tollel ajal umbes pooltel autodel.
Mina panin need selleks, et varjata plastiklogarite ääred tiivade alt, ning plastiklogarid on seal kuna tol ajal see tundus õige otsus - nende ajastu MB-del tiivad altpool on "paljad" kuni kapotiservani välja ja ma mõtlesin et võiks millegiga kaitsta need.
See kellele ei meeldi, võib seda maha võtta.
Dodge WC52 1943
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977
Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977
Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/