15-05-2011, 09:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-05-2011, 09:30 PM ja muutjaks oli ReinGSM.)
Sooviksin harida end sellel teemal veidi.
Nimelt ei kannata mu traktoriga eriti maanteel sõita, kuna pööre läheb kõrgeks. 110 juures törts alla 3500 ja selle pöördega ei tee 603 mootor üldse meeldivat häält.
All on bensuka differ 3.46
124 puhul kasutati 603 puhul 4käigulise automaadi otsas 2.87 difrit.
Tekkisid mõned teoreetilised küsimused:
*Kas kuuele saab panna 124 difreid või tuleb kasutada kindlasti 126 omasid?
*Mida väiksemaks numbrit ajada seda uimasema asja saan... Ok lõppkiirus tõuseb aga see pole mulle eriti tähtis. Mis oleks mõistlik ülekande arv traktordatud kuuele?
*Pole päris täpselt aru saanud abs ja 2ratast ringi laskvast difrist. Kui mu 2gen 300se on abs-ga siis on abs-ga differ vaja?
Nimelt ei kannata mu traktoriga eriti maanteel sõita, kuna pööre läheb kõrgeks. 110 juures törts alla 3500 ja selle pöördega ei tee 603 mootor üldse meeldivat häält.
All on bensuka differ 3.46
124 puhul kasutati 603 puhul 4käigulise automaadi otsas 2.87 difrit.
Tekkisid mõned teoreetilised küsimused:
*Kas kuuele saab panna 124 difreid või tuleb kasutada kindlasti 126 omasid?
*Mida väiksemaks numbrit ajada seda uimasema asja saan... Ok lõppkiirus tõuseb aga see pole mulle eriti tähtis. Mis oleks mõistlik ülekande arv traktordatud kuuele?
*Pole päris täpselt aru saanud abs ja 2ratast ringi laskvast difrist. Kui mu 2gen 300se on abs-ga siis on abs-ga differ vaja?
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee