13-02-2011, 09:35 PM
Tln-Brln üle Taani väinade tuli samasse suurusjärku, mis on võrreldav Poolaga mööda maismaad.
Kahe silla tasu oli ca 100 EUR + kütus. Mina eelistaks laeva suunal Malmö(Rootsi alumine tipp)-Travelmünde (Põhimõttelsielt Lübeck). Sõidab 8 tundi ja saab võtta öise laeva. Autopakett oli 100 EUR (auto + 4-ne kajut), mis teeb selle väga mõistlikuks, see on silla maks + kokkuhoitud kütus + öö voodis valge inimenese moodi.
Minu soovitus oleks ka Tln-Stock laev 18:00-10:00, sealt sõita Stock-Malmö (120km/h, 600km) ca 6 h. Malmöst hilisõhtune laev (23:00), öö laevas, ja varahommikul oled Travelmündes, kust on Berliini mööda kiirteed 300km. See ei ole odav variant, aga kõige inimlikum kindlasti.
Taani väina puhul tekib jälle pikk jutti sõit ja kui tahta värskelt kohale jõuda, eeldab magamist kuskil.
Kahe silla tasu oli ca 100 EUR + kütus. Mina eelistaks laeva suunal Malmö(Rootsi alumine tipp)-Travelmünde (Põhimõttelsielt Lübeck). Sõidab 8 tundi ja saab võtta öise laeva. Autopakett oli 100 EUR (auto + 4-ne kajut), mis teeb selle väga mõistlikuks, see on silla maks + kokkuhoitud kütus + öö voodis valge inimenese moodi.
Minu soovitus oleks ka Tln-Stock laev 18:00-10:00, sealt sõita Stock-Malmö (120km/h, 600km) ca 6 h. Malmöst hilisõhtune laev (23:00), öö laevas, ja varahommikul oled Travelmündes, kust on Berliini mööda kiirteed 300km. See ei ole odav variant, aga kõige inimlikum kindlasti.
Taani väina puhul tekib jälle pikk jutti sõit ja kui tahta värskelt kohale jõuda, eeldab magamist kuskil.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”