22-11-2010, 07:22 PM
(22-11-2010, 05:53 PM)R129 Kirjutas:ma sõitsin Saksa-Poola-Leedu-Läti ühesoojaga ,ainttankimisi oli vahepeal ja Poola läks nagu kõige lihtsamalt(öö oli ka muidugi)(22-11-2010, 04:31 PM)Rolz Kirjutas: Poolat tuleb öösel sõita ja mitte läbi Warssavi ning asi korras
Krt eriti kõvad mehed sõidavad vist jah Poola jutti läbi, mina nende hulka ei kuulu. Me tulime Saksast ja ööbisime Warssavis. Sinna läks korralik kiirtee, millel tuli vist 3x60 EEKi makse maksta. Enne seda oli aga mingi 300+ km täiesti jama. Enne Warssavi viimased 100 km oli ka üks korraliku asfaldiga kuid möödumisvõimalusteta tee (igal pool olid saared teepeal vasakpöörde tegemiseks).
Kui põhja poolt minna, siis pidavat see jutu järgi ikka veel hullem olema. Kas see on nii või on see ainult kuulujutt, ei oska ma öelda. Kuid mulle tundub ka kõige OK variant autoga läbi Rootsi või siis Lätist läheb ka mingi laev Saksa. Läbi Rootsi minekuga on Taanis igasugused silla või praamimaksud suht kallid. Aga kui minna sealt otse Malmöst Saksa, siis on küll parem variant.
Venn C klassi viimase põlvkonna navi-kaart juhatas meid ummikutest VÄGA hästi mööda, kuid lõpuks sõitsime sõna otseses mõttes muldteel kahe kapskapõllu vahel. Noh ise olime lollid, et kõige väiksemaid teid kasutasime, kuid ma ei kujutanud ette, et ka kõige väiksemad metsa pinnaseteed kus puujuurikad üle tee jooksid, kaardil sees on. Igatahes huvitav oli öösel põldude vahel "õlivahetuspunktidest" mööda põigelda - sai vähemalt õiget Poolat nähtud.