Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kas siin leidub keegi kes can bus -i hingeelust rohkem teab
#4
On teatud käsud, mis pidevalt can-is olemas ja teatud käsud, mida küsitakse. Näiteks on iga ratta kiirus eraldi can-is alati olemas, kuid masina enda üldkiiruse kirjeldus kaob ära, kui üks anduritest saba paneb. Samas hakatakse suunatule vilgutamise puhul alles siis vilgutama, kui tagumine SAM hakkab takti lugema ja ülejäänud SAM-id alles sellepeale hakkavad oma pirne põletama. Põhimõtteliselt küsitakse vist koguaeg, et kas panen põlema või ei pane Icon_razz Vastatakse siis kas jah või ei.
Osade plokkide käske ei lubata eetrisse, kui puudub vastav luba kesk sild plokilt. Vanematel oli selleks süütelukk. Ilmselt siin foorumis täielikku tõde ei tea meist keegi, sest auto diagnostika ei hõlma täna veel can-i uurimist. Pead ikka mingite programeerijatega rääkima minema, sest can ei ole ainult auto maailma teema. Seda kasutatakse igal pool. Muidugi on oleams võimalused seda ka pealt kuulata ja käske filtreerida, ise sekka ütelda ja sealt muutuvaid parameetreid välja noppida. Täna ju can alarmid väga tavalised. Olen paar aastat tagasi natukene W211 kere can-i lugenud ja no päris kirju see elu seal. Püüdsin leida põhjust, miks mahalaadimine tekib can-i ärakamise pärast. mis plokk äratab can-i ülesse. Tänapäeva masinal on neid üle kuue ja erinevate kiirustega. Kõige hullem on see, et kuigi võid käske saada lugeda, siis pole sul õrna aimugi mis käsk mis on. See koosneb 16 süsteem-koodist . Ega siis autotootjad ei väljasta oma koodide tähendusi. On mingid standard koodid kindlasti olemas, kuid enamuselt on ikka vist nii, et nad on ostnud teatud koodide vahemikud endale BOSCH-ilt ja siis majandavad nendega. Mis mulle endale muljet avaldas on firma PICO digi oss. Sellele tuli eelmine aasta softi liides, millega saab can-i lugeda ja seal juba väga paljuse koodide tähendused olemas. Kindlasti on võimalik ka väga odavate seadmete kokku kompunnimiste teel can-analüsaatoreid valmistada( netis vähe kolades leiad teemasi sellest) Mingi kutt juhtis vist kunagi PALM pihuarvitiga üle BLUETOOTH-i oma W209 CLK kere CAN-i . Pani raadiot kõvemaks ja vaiksemaks ning avas ja sulges aknaid. Selle tegemiseks aga peab ilmselt päris kõva leiutaja ja progeja oleam.

Vasta


Sõnumeid selles teemas
RE: Kas siin leidub keegi kes can bus -i hingeelust rohkem teab - Autor: wdb240 - 08-11-2010, 10:07 PM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Kas kellelgi on kogemust quaife atb diffriga? jsv 4 312 05-08-2023, 09:38 AM
Viimane postitus: Alr77
  Kas DVD mängija sudab DVD'e plaate kahjustada? Rolz 2 2,334 12-05-2019, 11:54 PM
Viimane postitus: Teet01
  MB S320 155 kw mootor, keegi selle mootori kohta oskab midagi öelda. comoon 2 2,579 06-08-2018, 07:31 PM
Viimane postitus: .Alar.
  Kas sellise rehviga julgeb sõita? Blue Chip 9 5,154 26-04-2018, 11:16 AM
Viimane postitus: stihl
  K: kas on originaal veljed. kalvi1991 13 7,103 16-04-2018, 03:18 PM
Viimane postitus: Werewolf
  Kas kõigil univ. kerega mb on taga õhkvedrustus? 140KW 1 2,563 07-01-2017, 09:16 PM
Viimane postitus: Laur
  Kas väntvõll A6510302501 on asendatav A6510340115 koodiga? Sm. Västrik 3 3,224 23-10-2016, 09:37 AM
Viimane postitus: R129
  Kas eestis (või lähivälismaal) on kedagi, kes oskaks pädevalt kasutada Vediamot? Blue Chip 1 2,722 04-10-2016, 12:07 AM
Viimane postitus: raints
  Ehk keegi aitab! Ermu1 6 4,362 17-04-2016, 10:55 AM
Viimane postitus: Ermu1
  Om642 pikk käivitus vahet pole kas ilm on külm või soe firewalker 7 7,315 02-01-2016, 05:39 PM
Viimane postitus: firewalker



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne