Teema hinnang:
  • 1Hääli - 3 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W 220,2002a,CDI ABS,ESP,BAS,Airmatic
#6
Laagri ja vöö eraldi vahetusega tekibki viga sisse. Kuna A osa on terves tükis üks, siis paned tehasepoolt valmis löödud asja külge ja õige laagri pingsusega jäävad kõik vahed ja lõtkud õiged. B osaga on vaja luksepal uus laager eraldi sisse lüüa, impulsvöö eraldi uuesti peale lüüa.

MIS on probleemiks.
1:Uus B laager ei ole 100% sama mõõduga.
2: Ei suuda kunagi laagrit lõpuni lüüa. Laager töötab ennast paika,mille tõttu luhemisvahe kannatab.
3 Lugemisvöö pole 100% õige paksus-läbimõõduga ja samuti selle tagasilöömisel tekib viga. Viga ka rummule jäänud korrosiooni ja mustuse tõttu.Tihti on jäänud lugemisvöö peale lainetama .
4.Peale mõne tuhande sõitu tuleks laagrit kontrollida, et kas pole ligsuurt lõtku sisse tulnud. Vajaks uuesti pealekeeramsit. Lõtkumine juba häirib lugemist.

Igaltpoolt mõnd kümned mikromeetrid ja ongi millimeeter vale. Kui oleks tegemist vanakooli induktiiv anduriga siis poleks hullu. Sedatüüpi anduri puhul on aga väga oluline täpsus. Ta suudab lugeda ainult 1 mm kauguselt. 2mm on juba palju. Vaevalt kunagi keegi B laagri vahetaja on pärast kontrollinud anduri ja lugemisvöö suhet. Mitte kunagi pole olnud sellist viga A laagriga. B laagriga on seda väga tihti esinenud. Kui sul nüüd laager ei lõtku siis vajaks VAADATA anduri otsa, kas pole saanud pindmist kahjustust. Olen tähele pannud, et kui lugemisvöö puutub kokku anduriga ja vigastab selle lugemisotsakut. Siis lõpetab see andur tihtipeale lugemise ära. Kuigi anduri ots on palstikust ja ei tohiks see väikene kulumine talle suurt midagi teha on siiski lugemise osa kannatada saanud. Kas lõhub andurit seest see vibratsiion mis tekkib vastukäimisel või on see otsaplastik mingist erilisest ainest?????? Ma ei oska seda ütelda. Fakt on see, et enam signaali ta ei väljasta. Signaali saab mõõta andurilt otse ainult ossilloskoobiga, kuna signaal kajastub anduri toitepinge ahelas ca 1 V pingelangu signaalina. Ka oommeetriga pole väga seal midagi läbi helistada. Näed ainult megaoome Icon_razz

Nooooo ja on jäänud veel üks võimalus. See andur läks lihtsalt õhtale oma vanadusest.
Loo moraal on aga see, et kui nüüd hakkad andurit vahetama, siis vaja kindlasti selgels teha, miks see asi juhtus ja et uuega enam ei juhtuks. Anduril ju hinda ka omajagu.
EDU !!!1

Vasta


Sõnumeid selles teemas
W 220,2002a,CDI ABS,ESP,BAS,Airmatic - Autor: jyrxxs - 20-03-2010, 07:44 PM
RE: W 220,2002a,CDI aku vahetus - Autor: jyrxxs - 20-03-2010, 09:29 PM
RE: W 220,2002a,CDI ABS,ESP,BAS,Airmatic - Autor: jyrxxs - 25-03-2010, 10:43 AM
RE: W 220,2002a,CDI ABS,ESP,BAS,Airmatic - Autor: wdb240 - 25-03-2010, 03:22 PM
RE: W 220,2002a,CDI ABS,ESP,BAS,Airmatic - Autor: jyrxxs - 26-03-2010, 12:02 AM
RE: W 220,2002a,CDI ABS,ESP,BAS,Airmatic - Autor: wdb240 - 26-03-2010, 11:42 AM
RE: W 220,2002a,CDI ABS,ESP,BAS,Airmatic - Autor: elektrik - 31-03-2010, 11:28 PM
RE: W 220,2002a,CDI ABS,ESP,BAS,Airmatic - Autor: wdb240 - 03-04-2010, 07:34 PM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W220 2001 abs tuli V2inoV2nge 4 256 06-05-2024, 04:13 PM
Viimane postitus: MAV
  W140 500SEL ASR/ABS Barbarossa 8 1,462 13-12-2021, 03:24 PM
Viimane postitus: Lahekas
  w220 cdi 2003 150kw Ciro 1 962 08-03-2021, 12:38 PM
Viimane postitus: v6sa
  W221, S 320 CDI piitre 1 1,871 19-10-2020, 10:22 AM
Viimane postitus: supercharger230
  2003 w220 s500(4matic) airmatic supercharger230 3 3,036 24-06-2019, 11:52 AM
Viimane postitus: supercharger230
  W140 s350 abs andurid hiinakana666 3 4,069 31-07-2018, 03:09 PM
Viimane postitus: Ur3o
  w 140 abs. Kaado12 3 4,495 18-08-2017, 03:24 PM
Viimane postitus: tomcraft
  W221 2008a airmatic -kristjaan- 3 5,043 21-06-2017, 07:02 PM
Viimane postitus: kubilius
  Mure W140 S350 ABS/ETS-ga raimz14 2 2,789 30-10-2016, 08:20 PM
Viimane postitus: raimz14
  w220 airmatic Stev 0 2,164 01-07-2016, 12:19 AM
Viimane postitus: Stev



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne